BroDD Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Asså har windows media player 9, hade 10 förut, men de va så irriterande så laddade hem 9 igen... men nu e de så att färgen i bakgrunden o runt om o så e lila... hur gör ja för o ändra? kollat under alla flikar... men hittar ju inget... nån som vet exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Använd Winamp istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Använd Winamp istället Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Längst nere i högra hörnet ska det finnas en liten pensel.. klicka på den och du byter färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Längst nere i högra hörnet ska det finnas en liten pensel.. klicka på den och du byter färg. Ååh... haha, va dum ja e... tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag har WMP 10 och jag kan inte ladda hem 9 nå mer det står att jag redan har en bättre vesion men det tycker inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts