Bubbli Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag har ett litet problem med windows media player. Det är nämligen så att jag har tänkt ta bilder på "Mouth of Sauron" (eftersom jag inte hittar några på google), plus att det kanske kan vara bra att kunna kolla dvd på datorn ifall den andra är upptagen. Men när jag sätter in dvd skivan så säjer den "Windows Media Player cannot play the DVD because a compatible DVD decoder is not installed on your computer." Och jag kollade länkarna den tipsade om men allt kostade. Är det någon som vet nåt bra program för att kolla dvd filmer i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Media Player Classic, kanske? Inte säker... Tog några bilder själv på Mouth of Sauron... hoppas dem blir bra! Edit: Säg till om du vill ha fler... Redigerad 4 januari, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 TACK . Jag älskar dig . Kanske inte på riktigt men för stunden. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Denna kommer nog ge dig mardrömmar... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Nejdå... Den var ju skitbra . Lägg gärna upp en fin bild på Häxmästaren om du orkar... Man hittar inga bra på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Så det var den sista... Redigerad 5 januari, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Pixas snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Har inget minne av att ja såg mouth of sauron kapitlet i filmen (ja, jag har extended) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vad är mouth of sauron? ser ut som ett spel på de första bilderna, men sen blev jag osäker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det är sourons budbärare. Svarta portens mästare. Han är med på extended. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Har inget minne av att ja såg mouth of sauron kapitlet i filmen (ja, jag har extended) Hmm, i slutslaget vid Svarta Porten... EDIT: Till dem som undrade vad som hände med Saruman... Redigerad 5 januari, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Mouth of Sauron=Löjtnant(orka stavning på engelska) of Bara-Dûr väll? Tack för bilderna . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Måste skaffa extended Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts