Frostic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag fattar inte hur man får militärplanet som man snor i ett uppdrag att gå snabbare. Jag fick det att gå jätte snabbt som de där planen som jagar mig en gång, men sen så får jag inte igång "snabbheten" igen, vad ska man trycka på för att få planet att gå så där fort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Tryck den högra spaken uppåt tills du ser att de små jetmotorerna sprutar bakåt. Då går det fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Tryck den högra spaken uppåt tills du ser att de små jetmotorerna sprutar bakåt. Då går det fort. Okej, tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Okej, tack för hjälpen. Om du sedan fäller in landningsstället och flapsen, så åker du ännu fortare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag glömde landningställen första gången onödig replay men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag glömde landningställen första gången onödig replay men men Hehe..okey...det märkte jag typ 3.e gången som jag flög med det....brukar glömma att fälla in dom...och då jag väl kommer ihåg dom, då glömmer jag att fälla ut dom när jag ska landa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 På de uppdraget krocka ja me ena vingen typ 3 ggr, på hela planet skaka, va assvårt att styra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtanissen Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Snackar ni om Harrierplanet, dvs det som kan lyfta lodrätt? Om det är det, vilket uppdrag är det ni snackar om då? Spoiler! Är det före eller efter man får jetpacken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtanissen Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Snackar ni om Harrierplanet, dvs det som kan lyfta lodrätt? Om det är det, vilket uppdrag är det ni snackar om då? Spoiler! Är det före eller efter man får jetpacken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Efter.... Uppdraget heter *SPOILER* Vertical Bird Om ni vill ah ett lite cheat till det uppdraget så ska ni parkera hydran i hangaren med en gång och sedan dra med rocket launcher och förstöra båtarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Efter.... Uppdraget heter *SPOILER* Vertical Bird Om ni vill ah ett lite cheat till det uppdraget så ska ni parkera hydran i hangaren med en gång och sedan dra med rocket launcher och förstöra båtarna! Ska testa det, tack för det tipset med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corzair Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Var kan man hitta det planet nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Om du sedan fäller in landningsstället och flapsen, så åker du ännu fortare Flapsen ?? hur? förresten angående det planet vet någon vad countermeasures gör? (på O) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Snackar ni om Harrierplanet, dvs det som kan lyfta lodrätt? Om det är det, vilket uppdrag är det ni snackar om då? Spoiler! Är det före eller efter man får jetpacken? Efter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts