emil_91 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 JAg har alltid undrat sens jag kom hit till detta vackra forum.Vem är nummer ETT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 En medlem som Hultenius testade med att det funkade att regga sig på forumet.(tror jag.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 OK SÅ VET JAG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) ... finns dock inte längre, den har troligen blivit papperskorgerad... Redigerad 5 januari, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vad har blivit papperkorgerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Vad har blivit papperkorgerad Vad tror du själv? Medlem nummer one kanske. Redigerad 5 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det där Member No.:(nr) är det vilken plats man blev medlem på? T.ex om jag har 345 blev jag 345:te medlemmen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det där Member No.:(nr) är det vilken plats man blev medlem på? T.ex om jag har 345 blev jag 345:te medlemmen då? Nepp så är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det där Member No.:(nr) är det vilken plats man blev medlem på? T.ex om jag har 345 blev jag 345:te medlemmen då? Det är bara ens unika ID nummer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Fast om man raggar sig nu kan man inte få 56 eller något så när det är ganska höga ID som 7564 så är den medlem ganska ny. Har jag förklarat rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 "raggar sig" HAHAHAHA! det lät roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Har jag förklarat rätt? Yes thats sounds right. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 JAG ÄR NUMMER 1, ALLA NI ANDRA ÄR NOLLOR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 JAG ÄR NUMMER 1, ALLA NI ANDRA ÄR NOLLOR! Nej... Det är du inte... Men du har iaf en 1:a i ditt ID... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Nej... Det är du inte... Men du har iaf en 1:a i ditt ID... Hoppas du fatta att jag skämta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hoppas du fatta att jag skämta Det var inget roligt skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 JAg tror att alla fatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Member No. är användares id-nummer, som ges efter att man reggat sig. Varför den har det nummer som den har är eftersom att alla nummer måste vara unika, och den börjar från ett och lägger till ett för varje ny medlem som kommer. Medlem nummer 1 är den första som reggade sig (dock reggades den aldrig, utan den skapas direkt när forumet installeras (root admin)). Om användare tas bort så sänks inte alla användare med en högre siffra medlems-nr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Member No. är användares id-nummer, som ges efter att man reggat sig. Varför den har det nummer som den har är eftersom att alla nummer måste vara unika, och den börjar från ett och lägger till ett för varje ny medlem som kommer. Medlem nummer 1 är den första som reggade sig (dock reggades den aldrig, utan den skapas direkt när forumet installeras (root admin)). Om användare tas bort så sänks inte alla användare med en högre siffra medlems-nr. Ok, tack så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts