paola Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag är vid uppdraget "wrong side of the truck" Där man åker motorcykel brevid tåget och ska skjuta ner 4 snubbar med hjälp av en. Jag kommer inte vidare, har försökt det nu minst 50ggr och det bästa resultatet är att det finns kvar en! Kan någon hjälpa mig??? Tack!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Åk på höger sida av tåget, så långt åt höger du kan på det högra spåret. Då blir det en bra vinkel. Försök tills det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag är vid uppdraget "wrong side of the truck" Där man åker motorcykel brevid tåget och ska skjuta ner 4 snubbar med hjälp av en. Jag kommer inte vidare, har försökt det nu minst 50ggr och det bästa resultatet är att det finns kvar en! Kan någon hjälpa mig??? Tack!!!! Det heter wrong side off the tracks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det heter wrong side off the tracks Spela roll om nån råkar skriva fel på namnet bara dom talar om vad uppdraget handlar om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
paola Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Usäkta att jag stavade fel!! Ska jag köra upp på grusvägen på högersidan efter tunneln eller ska jag följa spåret hela tiden? Vad gör jag när jag möter tåg? Tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 När du möter tåger är det bara att undvika det. Kör upp på grusvägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
paola Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag ska gå och prova det! Återkommer när (om) jag klarat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
paola Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det går inge bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Försök att åka jämsides på den gubben du vill skjuta ner och (såklart) åk inte tätt intill, då ska det nog funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
paola Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag behöver mer tips! Har suttit sedasn 1900 med samma uppdrag, det börjar kännas lite meningslöst det här! Är jätte-tacksam för tips!! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Jag behöver mer tips! Har suttit sedasn 1900 med samma uppdrag, det börjar kännas lite meningslöst det här! Är jätte-tacksam för tips!! Tack! Jag klara det för ca. 1 tim. sedan, kolla på mitt förra inlägg!! Försök att åka jämsides på den gubben du vill skjuta ner och (såklart) åk inte tätt intill, då ska det nog funka... Redigerad 4 januari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
paola Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Klarade det!! Jag är tacksam för all hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts