Gäst Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag hör rykten om Ghost Town...Vars är det? Ligger det undangömt eller? Och Nej. Jag menar inte Bluehell Här är en karta ni kan visa på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Man gör väl ett uppdrag där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Man gör väl ett uppdrag där Vars då?? Offtopic: Din sign ljuger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Hos polisen i las venturas Offtopic sluta klaga på andras sign och sköt ditt eget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Bild Redigerad 5 januari, 2005 av grand theft auto 1,2,3,vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det är väl inte Ghost Town Det stället heter väl Castillo Del Diablo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Eftersom att det är en övergiven stad så är det en "spökstad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Är det där som man tex kan börja brinnan helt plötsligt av ingenting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det finns en skylt ganska nära ens egen flygplats som det står ghost town på, men det finns dock inget intressant där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det är väl inte Ghost Town Det stället heter väl Castillo Del Diablo Nej staden heter las brujas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 O sen så ploppar husen upp från tomma intet när man flyger över det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det gör de ju i städerna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det finns en skylt ganska nära ens egen flygplats som det står ghost town på, men det finns dock inget intressant där. Vart finns den skylten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Los Brujas betyder häxorna och namnet kommer fram när man är i kyrkogården och sen när man är resten av staden så står det typ Castillo Del Diablo. men det som jag undrar.. jag ser fan inget underligt där även om jag har varit där en hel del gånger...hm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts