Tidsam Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag har laddat hem denna: http://english.bonusweb.cz/dema/mafiabluedream.html Sedan står det: Instalation is plainly simple. Download following three files, extract and copy in relevant folders, then start a game. Enjoy. De tre filerna jag fick ner hette bd_models, bd_sounds och bd_maps Allstå skall sounds skall kopieras in i sounds och models i models men vart skall filerna som ligger i bd_maps ta vägen? Det är fullt med .bmp filer i den! Jag har användt MafiaDataXTractor för att få fram sounds och models men nu återstår bara maps? Snälla hjälp till!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 "bd_maps" ska väll ligga i mappen "maps"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Du förstod nog inte frågan, men det är fixat nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts