Tija Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag startade den här topicen för att alla ska kunna rätta varandra så att vi kan utvecklas i vårt språk... Ehm... Eller... Ja... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Edit: Vad går tråden ut på egentligen? Redigerad 4 januari, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Hur stavar man shcysst egentligen? Är det inte juste? Redigerad 4 januari, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Hur stavar man shcysst egentligen? Är det inte juste? Man stava det både som "Schysst" Och "juste", det första är lite mera modernt och används mera nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Hur stavar man shcysst egentligen? Är det inte juste? Det är väl : Shysst (:!!! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Nej, jag skulle villja säga schysst... Det låter ju så och då ska det stavas så! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Nej, jag skulle villja säga schysst... Det låter ju så och då ska det stavas så! (:!!! Inget c tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 ..vad sa du den här tråden gick ut på? Jag startade den här topicen för att alla ska kunna rätta varandra så att vi kan utvecklas i vårt språk... Ehm... Eller... Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Inget c tycker jag. Men det tycker jag, och jag vinner för jag är häftig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Men det tycker jag, och jag vinner för jag är häftig. Du e inte häftig jag e det. För du tycker inte om skåne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Du e inte häftig jag e det. För du tycker inte om skåne.. Jag gillar skåne... Jag är dansk, jag måste tycka om skåne... Men jag tycker fortfarande Sverige ska ge skåne till Danmark. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag tycker inte heller om skåne. jag har aldrig vart där men jag tycker dt ser så fult ut på kartan med allt gult! gult är fult...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag tycker inte heller om skåne. jag har aldrig vart där men jag tycker dt ser så fult ut på kartan med allt gult! gult är fult...! Ehm... Ja, men det ska du väl inte disskutera här? (Och det beror på vilken karta man kollar på...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jo men att gult på kartan är fult är väl en sorts rättstavning...? Inte? Nähäpp, då får jag väl tacka för mig då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Ska vi hacka på varandra när vi stavar fel, eller ska vi fråga varandra efter stavningen på komplicerade(nu behöver ni inte fråga om det)ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Ska vi hacka på varandra när vi stavar fel, eller ska vi fråga varandra efter stavningen på komplicerade(nu behöver ni inte fråga om det)ord? Både och, hade jag tänkt... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag skulle vilja veta varför folk skriver "dra alla över en kant". Det är något av det sjukaste och fulaste och mest inkompetenta man kan säga, även om det är menat som ett skämt. Det heter "dra alla över en kam" och jag gråter tårar av blod när folk skriver något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Va? har aldrig hört talas om "dra alla över en kant" Vad är det`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Va? har aldrig hört talas om "dra alla över en kant" Vad är det`? Att döma alla efter ett intryck. Typ "alla skåningar är så jävla sepe". Man har inte träffat alla skåningar, så man kan inte säga att de är sepe... Och det heter "kam" inte "kant", det måste alla förstå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Att döma alla efter ett intryck. Typ "alla skåningar är så jävla sepe". Man har inte träffat alla skåningar, så man kan inte säga att de är sepe... Och det heter "kam" inte "kant", det måste alla förstå... W0rd Moget inlägg? Nej Bryr jag mig? Nej Redigerad 4 januari, 2005 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts