Telus Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 vart finns den och hur ser den ut?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Den finns i Vice City och den ser ut som den gamla landstalken på gt3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Den finns i Vice City No shit Sherlock?! De är en jeep.. ta en annan jeep och kör runt och leta.. Jag hittade min vid strandvägen vid Little Haiti på väg mot Downtown om jag inte minns helt fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Finns den inte i Vice City eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Han skulle vara lite lustig Eftersom han undrar om Landstalkern i GTA:VC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts