dejvid Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Tjena, jag har två små problem. Det första är att vad jag en gör så har jag polisen efter mig, springer upp i det högsta huset skjuter med en pistol får en polis efter mig osv, leavemealone blir lite jobbigt att skriva i längden. Det andra är Avery's andra uppdrag med den lilla helikoptern, den är helt omölig å klara finns det något sätt att undgå den? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Japp, sluta fuska och lär dig spela bättre så blir det mycket lättare när man inte "kan" fuska (:!!! Redigerad 4 januari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Killen kanske int evil klara 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Tjena, jag har två små problem. Det första är att vad jag en gör så har jag polisen efter mig, springer upp i det högsta huset skjuter med en pistol får en polis efter mig osv, leavemealone blir lite jobbigt att skriva i längden. Det andra är Avery's andra uppdrag med den lilla helikoptern, den är helt omölig å klara finns det något sätt att undgå den? Tack på förhand. Snutproblemet verkar bli svårt att bli av med, men helikoptern måste du göra. Om du har problem med styrningen är ju tangentbordet skitenkelt! W, S upp o ner A, D luta v/h NUM4 snurra vänster NUM6 snurra höger NUM8 luta framåt NUM2 luta bakåt W åka framåt 2 åka uppåt A, D vänster / höger. Och om man vill tvärnita så är S totalstopp. Redigerad 6 januari, 2005 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Tjena, jag har två små problem. Det första är att vad jag en gör så har jag polisen efter mig, springer upp i det högsta huset skjuter med en pistol får en polis efter mig osv, leavemealone blir lite jobbigt att skriva i längden. Det andra är Avery's andra uppdrag med den lilla helikoptern, den är helt omölig å klara finns det något sätt att undgå den? Tack på förhand. Om du nödvändigtvis måste fuska, så kan du väl kopiera leavemealone och klistra in i fuskfältet eller vad det nu är. Jag har aldrig fuskat till dator, så jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Nä, man ser inga bokstäver. Man skriver in koden, och om man skriver LEAVEMEALONE, och t ex A, V och E är bundna till Gå vänster, Vinkelbyte och Driveby höger, så sker dessa saker också - men vid sista bokstaven utförs ju fusket, så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts