PlayON Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 "Sam Houser, VP of Rockstar, has confirmed that a new Grand Theft Auto is currently in development for the PSP." Precis vad jag har väntat på, ett bärbart GTA med samma grafik som PS2-versionen! Källa:Gamesarefun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 "Sam Houser, VP of Rockstar, has confirmed that a new Grand Theft Auto is currently in development for the PSP." Precis vad jag har väntat på, ett bärbart GTA med samma grafik som PS2-versionen! Källa:Gamesarefun Nackdelen är att det inte kommer vara lika stort som SA...Eftersom PSP inte skulle klara av att lagra den stora spelytan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Nackdelen är att det inte kommer vara lika stort som SA...Eftersom PSP inte skulle klara av att lagra den stora spelytan Nej, det är nog rätt så naturligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Nej, det är nog rätt så naturligt Naturligt ja.... *Ingen Spoiler men innehåller ord som små barn inte ska läsa* Dra åt helvete med naturlighet...Varför ska det vara naturligt egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det finns redan en likadan tråd från tidigare idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Bra, då kan denna tråden låsas tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Nice, vad är PSB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 PSP=Playstation Portable Alltså en bärbar ps typ (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Nice, vad är PSB? Inte PSB...PSP PlayStationPortabel Sonys motsvarighet till Nintendos Gameboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Inte för att jag vill förstöra glädjen för alla PSP fans, men detta är fel forum! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Opps....Man kanske ska tänka sig för i fortsättningen då... Förlåt alla... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag skrev samma nyhet i en annan psp tråd för inte så länge sen. Lås! Ps sök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts