Coach Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Det kommer heta Grand Theft Auto Iallafall!!! (tror att jag är smart och rolig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Jag VET att nästa GTA-Spel kommer att vara detta: http://www.gtapsp.com/, det kommer utspela sig i Liberty City; Därför tycker jag att den här tråden är lite konstig eftersom alla vet vad nästa GTA-Spel heter redan. Redigerad 12 februari, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag skulle chansat på Grand theft auto 4 Tävling : Modda en bil/moddat (snyggast/bäst vinner)|Pris : 100 kr|Antal när vi drar igång tävlingen :10| Personer med i tävlingen nu : 3 st! Sidlänk http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25286 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Vad det kommer heta vet jag inte. men jag tror(vill) att dom ska lägga ihop alla 3 gta spel till ett. det hade varit en dröm. sen plus det, grafik som är bättre än far cry. det hade varit en dröm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Jag tror att nästa gta inte kommer heta nåt med platsen det utspelar sej på, snarare hur det utspelas, till exempel "GTA: the way down" eller GTA:the hunt Alla tidigare gta-spel handlar om att ta sej upp i karriären som brottsling.. jag skulle tycka det var spännande att börja på toppen och i första halvan av spelet göra allt för att överleva medans man blir jagad av maffian, sen skall det finnas flera möjligheter och inte en totalt bestämd storyline.. och när man klarat sej undan och flytt landet ska man ta sej upp igen.. det vore spännande edit: allt överstående skall väll kategoriseras med ett ord ÖNSKNING Redigerad 15 februari, 2005 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
narten Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 All Points Bulletin David Jones, skaparen av Grand Theft Auto-serien, kommer med sitt nya bolag Real Time Worlds släppa ett massivt onlinespel vid namn APB (All Points Bulletin). Handlingen kretsar kring två rivaliserande gäng i en storstad, där du väljer att tillhöra de goda eller de onda. APB beräknas vara färdigt år 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 All Points Bulletin David Jones, skaparen av Grand Theft Auto-serien, kommer med sitt nya bolag Real Time Worlds släppa ett massivt onlinespel vid namn APB (All Points Bulletin). Handlingen kretsar kring två rivaliserande gäng i en storstad, där du väljer att tillhöra de goda eller de onda. APB beräknas vara färdigt år 2007. Det är inte GTA.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Grand theft Auto Sweden!!! *hoppas* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[sHad0w] Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hade det inte varit grymmt med GTA:Gothenburg eller GTA:Stockholm??? Köra in i Femman huset med en PCJ eller burna på särgredstorg(?) med en Banshee (grymmaste bilen 4ever)?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Grand theft Europe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Grand Theft Auto 4: Crime Online / GTA 4: Crime Online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Egentligen är "GTA 3", "GTA VC" och "GTA SA" GTA 3 spel men R* hade tänkt att bara Liberty City skulle komma ut i 3D därför blev det GTA 3. Men sen så tänkte R* att det skulle passa om de tog resten av öarna i GTA 1 och gjorde 3D. Fast då kunde inte Vice City heta GTA 3 för att Liberty City hette GTA 3 och Vice city fick namnet GTA Vice City. Och att man kunde inte byta namn mitt i allt från GTA 3 till GTA Liberty City för att GTA 3 det var i affären redan och det gick inte. Därför fick GTA 3 namnet "GTA 3" och inte "GTA Liberty City". Jag tror att de flesta visste det här redan... Svar: Jag tror att det blir GTA: London Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 GTA online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolf_GTA Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 "Grand Theft Auto 4"... hade ju rätt om San Andreas så då måste jag ju ha rätt på nästa titel... Kanske beror på att i Grand theft auto heter de 3 städerna Liberty City, Vice City och San Andreas... jag gissade också att nästa spel skulle heta det precis efter Vc hade släpts!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Egentligen är "GTA 3", "GTA VC" och "GTA SA" GTA 3 spel men R* hade tänkt att bara Liberty City skulle komma ut i 3D därför blev det GTA 3. Men sen så tänkte R* att det skulle passa om de tog resten av öarna i GTA 1 och gjorde 3D. Fast då kunde inte Vice City heta GTA 3 för att Liberty City hette GTA 3 och Vice city fick namnet GTA Vice City. Och att man kunde inte byta namn mitt i allt från GTA 3 till GTA Liberty City för att GTA 3 det var i affären redan och det gick inte. Därför fick GTA 3 namnet "GTA 3" och inte "GTA Liberty City". Jag tror att de flesta visste det här redan... Svar: Jag tror att det blir GTA: London Fakitiskt så var det så att de ville att varje GTA med en siffra efter sig skulle vara nåt nytt och speciellt och inte bara som "En ny bana" med samma grafik men nya grejor. De har sagt att GTA 4 ska bli något aldeles nytt och att de därför ska släppa det till nästa generations konsoll. Men samtidigt så vill de inte vänta i 5 år på att göra nästa GTA spel så de gjorde VC och SA med GTA 3 motorn. Iallafall så är det vad de sa i intervjun när VC släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dj:Pepe Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 GTA Sin City News Men antagligen blir det väl en fiktiv version av Chicago, namnet har ja ingen aning om. eller Detroit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 GTA: Trollhattan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Skulle vara kul med ett gta:usa typ de städerna som redan finns + nya (med landsbygd emellan såklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 GTA:Tokyo skulle vara fett, med alla japan gäng som grigar mot varnadra i en lite gränd m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Grand Theft Auto : Tehran skulle låta bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts