Blues Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 GTA: Inomhus Jamen du den var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 GTA: Inomhus Nu var du sådär jätte rolig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Gta:Afrika Låter inte det kul...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Gta:Afrika Låter inte det kul...? Jo, döda infödingar! Tjoho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 GTA:Åsele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Gta Pitcairn (ett land med 46 invånare) eller gta Morokulien (världens minsta land) Offtopic: Ingen av de två ställena är ett eget land... Ontopic: Nästa spel hoppas jag blir någon av följande: GTA London GTA Tokyo Nu får det vara nog med usa... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Capital city betyder huvudstad Nehe, Inte så som jag fick lära mig. Då var Capital, huvudstad och city, stad Altså blir Capital City, Huvudstads Stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ussshh så jävla tråkigt och åka i gråa london är alla snackar cp engelska Ååhh nej... En i mängden som gillar amerikansk engelska (hata!111). Amerikanska är fult fatta... Royal English (alltså riktig engelska) är det som gäller... Dessutom kan dom ta in folk i uppdragen som är skottar, wales:are och Irländare ... alltså sköna dialekter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Nehe, Inte så som jag fick lära mig. Då var Capital, huvudstad och city, stad Altså blir Capital City, Huvudstads Stad Om man översätter det bokstavligt blir det väl Huvudstad Stad. Men det låter knäppt och därför säger man nog Huvudstad när det står så där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ska det äns komma något mer GTA spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ska det äns komma något mer GTA spel? Sjäälvklart. Finns ingen anledninga att lägga ner det nu. Jag tror på GTA: Andorra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Rockstar hittar säkert på något bra namn. Säkert någonting som låter som en stad. Och så gör dom en egen stad som inte alls fins i verkligheten och så blir alla Gta faans jätte galna. SLUT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Det ska inte komma ett nyta GTA R* ska göra en ny serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Offtopic: Ingen av de två ställena är ett eget land... Ontopic: Nästa spel hoppas jag blir någon av följande: GTA London GTA Tokyo Nu får det vara nog med usa... Jo, dom hade varit grymma! Hoppas också att det blir nått av Crime Online eller vad det nu hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Ah, blir nog ett GTA i fyra dimensionell grafik så 4d är en teroietisk OMÖJLIGHET! man kan inte se nåt frn fyra dimensioner om man inte kan resa i tiden förstås! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 GTA: Vatikanstaten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Ååhh nej... En i mängden som gillar amerikansk engelska (hata!111). Amerikanska är fult fatta... Royal English (alltså riktig engelska) är det som gäller... Dessutom kan dom ta in folk i uppdragen som är skottar, wales:are och Irländare ... alltså sköna dialekter Gott att nån gillar engelska mer än amrikanska!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Gta : sweden!!!! eller Gta : Karlstad perfekt!!!! oh shit its the karlstads -polisen better run eller oh shit im shot, damn that värmlans län trafikpolis eller omg cj's busted! by the motherfucking hundpatrull! Redigerad 10 februari, 2005 av algeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag tror faktiskt att det kommer att heta GTA PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Eftersom R* skickade sina gubbar på semester till Europahar jag för mig iaf..... så.. ja.. nått ställe i Europa iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts