JohnnyH87 Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 GTA New York hoppas jag tänk att hoppa från Empire State Building R* använde inte riktiga namn. De har redan använt NYC (Liberty City) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Fy fan va tråkigt om det skulle bli gta london!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag tror på ett nyare GTA:London Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Ussshh så jävla tråkigt och åka i gråa london är alla snackar cp engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Ussshh så jävla tråkigt och åka i gråa london är alla snackar cp engelska Jag tror faktiskt inte att det finns något som heter "cp engelska", möjligtvis som dom som är cp skadade använder då. Men jag håller med, engelska låter otroligt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Jaa precis.. gillar inte britisk engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Det skulle nog bli skönt... Tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 R* använde inte riktiga namn. De har redan använt NYC (Liberty City) Sorry för det, men GTA London är int det påhittat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Vad ska man göra i london? Tips: köp Midtown Madness 2... kostar ca 99 kr på webbhallen! Där kan man köra i London, om man önskar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) GTA: Sicily, en massa maffiakrig mellan diverse maffiaklaner på Sicilien. Kämpa mot rivaliserande klaner, samla ihop resterna och skapa den fetate. Sedan blir du en åldrad maffiaboss som sitter och röker cigarr i ett flott kontor i en snitsig mahognystol, och får dagliga besök av personer vars problem du kan ta itu med. Eh, sorry. Drömmer. GTA: London vore något, en sjuhelsikes stad. Redigerad 13 januari, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Vad ska man göra i london? Tips: köp Midtown Madness 2... kostar ca 99 kr på webbhallen! Där kan man köra i London, om man önskar det... Man ska köra GTA i London Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 GTA: Liberty City ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Jag vill ha GTA Sweden! Men jag tror nästa blir GTA london eller GTA 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Grand The Auto: Örnsköldsvik, Så ska man kunna göra massaker på modo-match och åka europas längsa vatten rutsh-kana och spränga den med bazooka när några barn åker i den, Mouahuahahaha Och sen, Gta: La Sarrieto, Utspelar sig i en miljö som liknar nån blandning av skotsk och engelsk och man är Ronnie Schwatsman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Men GTA london...vänstertrafik,fan va jobbigt !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Tror att det blir Grand theft auto: Capital city för Capital city nämns på radion något/några av spelen så why not. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 GTA: Chicago, äkta gammeldags ganstersaga Men det finns förstås redan Mafia Engelska språket är tusen ggr bättre än amrikanska!!! Fast jag hoppas det inte blir London Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Tror att det blir Grand theft auto: Capital city för Capital city nämns på radion något/några av spelen så why not. Capital city betyder huvudstad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Capital city betyder huvudstad "GTA: Huvudstad" Jag tror att nästa spel kommer heta GTA 4... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 GTA: Inomhus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts