momo Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag tror gta:japan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Tror att det blir Gta:London jag. Och börja inte babbla om att dom gjorde det bara för att take2 eller vilka det var låg i London då. Jag tror ändå så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VisioN Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Gta Pitcairn (ett land med 46 invånare) eller gta Morokulien (världens minsta land) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Grand Theft Auto 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) "Grand Theft Auto 4"... hade ju rätt om San Andreas så då måste jag ju ha rätt på nästa titel... (:!!! Redigerad 4 januari, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 GTA online crime (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Grand Theft Auto 4... Håll med Arman han har smak för sånt här! (Han gissade rätt på att spelet efter VC skulle heta San Andreas innan VC släpptes) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 "Grand Theft Auto 4"... hade ju rätt om San Andreas så då måste jag ju ha rätt på nästa titel... haha, 90% av forumiterna trodde SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Grand theft auto: 4/online crime eller gta-london. eller Grand theft auto: <----------något europeist land/stad . dom kan ju inte stanna i USA 4 ever. dom har ju bara gjort gta-spel (förutom gta-london) som utspelar sig i USA, det börjar nog bli dags att förrflytta sig till en annan kontinent . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Tror Rockstar vill komma ifrån numreringen, vilket dom i så fall gör helt rätt i. Blir trött på spel som heter Namn, Namn 2, Namn 3, Namn 4 osv. Så himla tråkigt samt att det är lätt att blanda ihop dom. GTA3, Vice City och San Andreas är lätta att komma ihåg. Tänk om spelen skulle ha namnen GTA3, GTA4 och GTA5 osv istället... Vilket var GTA-spelet som utspelade sig under 80-talet nu igen? GTA3 eller GTA4? Eller var det kanske GTA2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Gta: Online crime/Crime online Iallafall så ska det vara online Tänk er; man får skapa sig ett eget gäng, eller kanske gå med i nån annans. Öppna garage och modda andras bilar där. Bli maffia-kungen alla vill döda, eller varför inte en liten springpojke som gör ärenden åt maffian. Få respekt av alla gäng, eller bli hatad av alla. Köra fritt eller Deathmatch. Dröm-spelet eller? Baj baj nu ska jag sova (inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Jag vågar inget annat än att lita på Arman. Men jag tror dock att spelet kommer utspela sig i en parodiens london. Det kluriga är bara hur Rockstar kommer göra med landsbyggden. Kommer det att vara flera städer med landsbyggd emellan eller kommer dom att slopa den? Vad tror ni om det då? Redigerad 6 januari, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ja tror att det kommer att heta Grand Theft Auto: Sovjetunionen och man spelar som stalin... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag har läst och skrivit till Rockstar* och dom skriver till mig att dom inte ska ge ut något nytt GTA spel i "3D". Dom säger att dom har nått sitt mål med LC , VC Och SA. Men det... skulle komma flera som LIKNAR GTA... Jag tycker att det borde komma fler men jag har skrivit till RS* så... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Lungt Gta:London!!!!hoppas jag,Nog med usa,London!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag har läst och skrivit till Rockstar* och dom skriver till mig att dom inte ska ge ut något nytt GTA spel i "3D". Dom säger att dom har nått sitt mål med LC , VC Och SA. Men det... skulle komma flera som LIKNAR GTA... Jag tycker att det borde komma fler men jag har skrivit till RS* så... :"> Ah, blir nog ett GTA i fyra dimensionell grafik så ...hoppas annars på GTA: Österund jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 GTA: London? R* kanske har gett upp numrering av sina spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag hoppas att det blir GTA:London. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 GTA New York hoppas jag tänk att hoppa från Empire State Building Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 GTA 4. Eller GTA:Salford, en London kopia. Fast London finns ju i Getaway-spelen. Vad tycker bortskämda amerikanare om högertrafik? Nja... Jag hoppas på ett spel med samma upplägg som SA fast fler och större städer och en förbättring av det mesta. Gillade dessutom idén som någon sa i en annan tråd, att kunna välja "karriär". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts