Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Tyck du det... Alla tycker olika Jo oftast är det så, men inte i detta läge.. Eftersom den du gav bara innehåller bilder på själva symbolen så duger inte den lika bra som den jag gav där också en karta finns med alla snapshot utprickade.. Då tror jag de flesta tycker den är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Båda var jättebra tack (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jo oftast är det så, men inte i detta läge.. Eftersom den du gav bara innehåller bilder på själva symbolen så duger inte den lika bra som den jag gav där också en karta finns med alla snapshot utprickade.. Då tror jag de flesta tycker den är bättre. Men då får dom väl använda båda två... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Men då får dom väl använda båda två... Ja visst, kombinera går lika bra det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Kartor är inte nödvändigt jag hittade alla utan (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Kartor är inte nödvändigt jag hittade alla utan (:!!! Gjorde samma på min nya save....Men på första saven tog jag alla på en halvtimme (med karta) Nu gick det på en timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Fast jag måste nog säga att azores karta var bäst eftersom att den hade både bilder och karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det där med Azores karta kan misstolkas....Han har ju inte gjort den. Så nu kan han kanske få 100 brev om vars vilken snap e och sånt.. Ps. Han har ju hittat alla men ändå Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
paola Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vem Enbom är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts