no_grip Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vad är det man ska ta kort på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Snapshot symbolerna som finns lite här och var i San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det finns en karta i Topicen användbara länkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
no_grip Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Hur ser de ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det är en symbol på en kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Som en LEGO-Filmkamera i vitt och lite lila omkring Edit: Om du vill se hur dom ser ut så ta en kamera och zooma in framför skylten med flygplanet på väg in till flygplatsen. Det är den lättaste att hitta tycker jag Redigerad 4 januari, 2005 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Du kan bara se kamerasymbolerna om du tiitar genom en kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Du kan bara se kamerasymbolerna om du tiitar genom en kamera. På natten så lyser det upp vart symbolerna finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Men man kan också se skenet av symbolen utan att behöva titta genom kameran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Men man kan också se skenet av symbolen utan att behöva titta genom kameran. Joo men då måste man stå jä*la nära...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Joo men då måste man stå jä*la nära...... Nej så väldigt nära behöver man inte stå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Nej så väldigt nära behöver man inte stå.. En del ja.....Den på Nang Gang's båt kan man se utan kamera....Dom vid tankarna på flygplatsen inte....Olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 En del ja.....Den på Nang Gang's båt kan man se utan kamera....Dom vid tankarna på flygplatsen inte....Olika Jo jag har bara sett en del utan kameran.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jo jag har bara sett en del utan kameran.. Exakt....Bara att ställa sig lite här o där och zooma lite här o där i stan så hittar man nog alla (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Exakt....Bara att ställa sig lite här o där och zooma lite här o där i stan så hittar man nog alla (:!!! Utan kamera sa jag.. För övrigt har jag tagit alla Snapshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Kan nån ge mig en länk på den kartan? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Kan nån ge mig en länk på den kartan? (:!!! Om det är kartan med alla snapshot du menar så finns den här: http://hem.bredband.net/708145/snapshots.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Kan nån ge mig en länk på den kartan? (:!!! Här finns en karta... Tagen från Kattlas klistrade topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Här finns en karta... Tagen från Kattlas klistrade topic Den jag gav är bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Den jag gav är bättre.. Tyck du det... Alla tycker olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts