no_grip Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 ag har varvat spelet klarat alla zero uppdrag åsså men jag kan inte köpa bilföretaget i san fierro(det som ligger mitt emot garaget) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Då kan du inte klarar spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Då kan du inte klarar spelet Jo man kan klara storyn utan att ha köpt Wang Cars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det är väl när man har klarat bilskolan man kan köpa det? Eller är jag helt ute och cyklar nu, kommer inte ihåg så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det är väl när man har klarat bilskolan man kan köpa det? Eller är jag helt ute och cyklar nu, kommer inte ihåg så bra. Alldeles riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 JAg kunde inte komma vidare i spelet utan ha köpt Wang-Cars (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 JAg kunde inte komma vidare i spelet utan ha köpt Wang-Cars (:!!! Jag klarade ut storyn utan att ha gjort varken Driving School eller köpt Wang Cars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Men det va ju ett uppdrag inne på driving school. Det måste du väl ha gjort (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Men det va ju ett uppdrag inne på driving school. Det måste du väl ha gjort (:!!! Vet jag ingenting om. Vadå för uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Som du får av två killar i garaget (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det uppdraget har jag säkert gjort. Men jag gjorde inte själva Driving School så att Wang Cars blev tillgängligt innan storyn var avklarad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts