anders_142 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vet någon vilken tid man ska få för att klara guld på delen där man ska skjuta ner lastbilar och bilar som kör? jag gissade först på under en minut med jag fick 55 och typ 95% så :S vet någon?? svara snabbt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 går det bättre om du vet tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Japp för då vet jag vad jag ska sattsa på kan du tiden?? gah jag måste få svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Kolla denna topic, den kan nog hjälpa dig http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=0entry344351 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Kolla denna topic, den kan nog hjälpa dig http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=0entry344351 Tack! men tyvär stog det fortfarande ingen tid ... det kanske inte är någon tid (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Tack! men tyvär stog det fortfarande ingen tid ... det kanske inte är någon tid (:!!! Jo oftast måste man klara det inom en viss tid, skulle också vilja få reda på vilken tiden är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jo oftast måste man klara det inom en viss tid, skulle också vilja få reda på vilken tiden är.. Mouhahha ! jag klarade det!! jag tror att man ska få den under 80 sek (1.20) och man MÅSTE landa exakt i mitten av ringen i slutet! det var min sista utmaning på flygskolan och jag är blivit belönad men en apatche utanför (:!!! tack för tipsen om jag fått nåra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Har bara fått alla guld på Driving school hittills.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vet någon vilken tid man ska få för att klara guld på delen där man ska skjuta ner lastbilar och bilar som kör? jag gissade först på under en minut med jag fick 55 och typ 95% så :S vet någon?? svara snabbt!! Det står att du kom på 80 senare....Iallafall är det under 1:30 minuter om man ska ha brons. Och så ska man landa ungefär i mitten av "The Landing Spot" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Ja klarade det på 45 sekunder så fick ja guld (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 När man ska landa tryck på R3 gjorde inte jag i början men när jag gjorde det fick jag guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts