Robbin Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Oj...hehe :"> Nittio miljoner...hehe...vart lite fel :"> Hehe aa förstod de hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag har ~200 miljoner och vet inte hur jag ska förlora dom. Vill se maffian komma efter mig. Har fullt i tur så d blir lite jobbigt att spela bort dom. Spela på hästar... satsa så mycke man kan (drygt ja vet) så tar du på den som har minst chans o vinna... förlorar du, så förlorar du ju massa pengar, vinner du, så ladda om o gör lika... o spara varje gång du förlorar... eller så spelar du roulette o satsar mycke på en siffra typ.. fast ta olika lite då o då.. köpa vapen för allt tar rätt lång tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Spela på hästar... satsa så mycke man kan (drygt ja vet) så tar du på den som har minst chans o vinna... förlorar du, så förlorar du ju massa pengar, vinner du, så ladda om o gör lika... o spara varje gång du förlorar... eller så spelar du roulette o satsar mycke på en siffra typ.. fast ta olika lite då o då.. köpa vapen för allt tar rätt lång tid Aa det tar det inte o göra, förlora spara förlora spara förlora spara förlora spara förlora spara förlora spara förlora spara förlora spara förlora spara förlora spara förlora spara förlora spara förlora spara förlora spara förlora spara då eller? lite segt i längden när han måste göra det ca: 200 gånger isånnafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts