R2D2 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Jag har ett extremt störande problem med FireFox. Varje gång jag klickar på en länk, så hoppar sidan+toolbaren upp och ner en gång. Det började hända när jag editerade toolbaren, men när jag tryckte på återställ så kvarstod det . Jag har 1.0pr. Be mig inte uppdatera om det inte är en bugg i pr, det var ett helvette att fixa alla plugins igen efter jag uppdaterade från 0.7. Och det händer inte på alla sidor, bara på dom med mycket bilder (som t.ex gtasajten). *EDIT* Har kommit på att det bara händer när jag klickar på länkar som är bilder. *EDIT 2* Så är det inte. Det händer på bild-länkar och några andra. Redigerad 4 januari, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Uppdatera! Fierfox hittar nya uppdaterar till dina plugins om det behövs/finns några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Uppdatera! Fierfox hittar nya uppdaterar till dina plugins om det behövs/finns några. Jag vet. Men det funkar inte med alla, det funkade bara med _1_ av 20 när jag installerade pr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag vet. Men det funkar inte med alla, det funkade bara med _1_ av 20 när jag installerade pr. Kanske för att de inte hunnit uppdaterats då? Pröva att avchecka 'Bookmarks toolbar' under &View -> &Toolbars. Funkar inte det kan du söka på http://forums.mozillazine.org , finns ordentligt med trådar angående detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts