sonik Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Jo nog blir det en Xbox version för min del också. Vill nämligen ha egna 90-tals låtar i spelet + plus att graffen blir lite skarpare. Är man GTA fantast så är man..... Redigerad 5 januari, 2005 av sonik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Vote: Ja tänker köpa till PC även fast jag tycker GTA SA inte är speciellt bra :"> Redigerad 5 januari, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 PC Versionen. Vote: Ja. 900:e posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vote: Har det till PS2 men "köper" ändå till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Grafiken i VC till Xbox tar ju grafiken på SA till PS2, och man ser ju mycket längre också, alltså ritavståndet. Fast det är ju gansak självklara saker med tanke på att Xbox är starkare. Tänk vad de hade kunnat göra med serien om den hade varit endast till PC eller Xbox i grafikväg. Sen kan man ju lyssna på egen musik som sagt, riktigt kul. Musiken kan man ju antingen använda en stereo eller använda MP3 eller Bärbar cd-spelare eller använda datorn. Varför just använda XBOX? Nä du. Köper inget onödigt XBOX för Sa. Då har jag det hellre på datorn. Många mer fördelar. Flera modar och sånt. Så vote. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Musiken kan man ju antingen använda en stereo eller använda MP3 eller Bärbar cd-spelare eller använda datorn. Varför just använda XBOX? Nä du. Köper inget onödigt XBOX för Sa. Då har jag det hellre på datorn. Många mer fördelar. Flera modar och sånt. Så vote. Nej. Självklart hade jag tagit det till PC, om jag nu hade haft en bättre dator. Blir väl ändå ett köp av en ny dator för mig snart, om det går enligt planerna, annars blir det till Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts