Frostic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag kommer lungt att köpa Xbox versionen av SA, kanske PC också. Men jag har redan SA till PS2, men jag vill ha det till PC eller Xbox p.g.a att det lär ju vara grymt mycket skönare framerate. Spelade Xbox versionen idag av VC, sen körde jag PS2 versionen efter det, det gick ju knappt att köra för att det var så dålig framerate. Sen kommer det vara skönt att kunna köra sin egen musik i spelet. Kommer fler av er att köpa det till Xbox eller PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vote: Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vad brukar det vara som skiljer mellan ps2 versionen och xbox versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Nej det lär jag nog inte göra....Möjligen att jag köper det till PC. Men mest troligt så håller jag mig till min fina ps2 version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vad brukar det vara som skiljer mellan ps2 versionen och xbox versionen? Grafiken i VC till Xbox tar ju grafiken på SA till PS2, och man ser ju mycket längre också, alltså ritavståndet. Fast det är ju gansak självklara saker med tanke på att Xbox är starkare. Tänk vad de hade kunnat göra med serien om den hade varit endast till PC eller Xbox i grafikväg. Sen kan man ju lyssna på egen musik som sagt, riktigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Grafiken i VC till Xbox tar ju grafiken på SA till PS2, och man ser ju mycket längre också, alltså ritavståndet. Fast det är ju gansak självklara saker med tanke på att Xbox är starkare. Tänk vad de hade kunnat göra med serien om den hade varit endast till PC eller Xbox i grafikväg. Sen kan man ju lyssna på egen musik som sagt, riktigt kul. Okej, men går det att installera nya mods och grejer på xbox precis som på pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Pröjsat sex hundra spänn för ett spel. Det finns ingen alls anledning i världen som är värd sex hundra spänn, i dethär läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Okej, men går det att installera nya mods och grejer på xbox precis som på pc? Nä, det är ju det som väger till PCns fördel, men jag har inte någon bra dator, så jag får ta det som gör att jag iallafall får bra framerate och egen musik. Fast jag vet inte, kanske skulle vara möjligt att göra mod+s till det, men hur man ska få in dem på hårddisken utan att chippa den vet jag inte. Beaver: Pröjsa och pröjsa. Tycker nog att det är värt det, tycker at skillnaden mellan PS2 versionen och de andra versionerna i framerate är skäl nog. Har aldrig upplevt några slowdowns i Xbox versionen av VC. Man får hoppas de gör om SA lika bra som de förra delarna till de andra formaten. Redigerad 4 januari, 2005 av danneroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Nä, det är ju det som väger till PCns fördel, men jag har inte någon bra dator, så jag får ta det som gör att jag iallafall får bra framerate och egen musik. Fast jag vet inte, kanske skulle vara möjligt att göra mod+s till det, men hur man ska få in dem på hårddisken utan att chippa den vet jag inte. Beaver: Pröjsa och pröjsa. Tycker nog att det är värt det, tycker at skillnaden mellan PS2 versionen och de andra versionerna i framerate är skäl nog. Har aldrig upplevt några slowdowns i Xbox versionen av VC. Man får hoppas de gör om SA lika bra som de förra delarna till de andra formaten. Tycker inte det borde vara omöjligt att kunna fixa mods till xbox versionen, självklart genom att man har chip då.. Har heller ingen bra dator, så jag får köra på konsol, men skulle det funka att använda mods så hade konsol versionen vart klockren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 det är sååå bra på ps2 så jag tänker inte spela det på någon annan konsoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chs Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Om man har köpt spelet till PS2, betalat dyyyyyyyyyyra pengar för d... är d ok att tanka d till PC då d kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Om man har köpt spelet till PS2, betalat dyyyyyyyyyyra pengar för d... är d ok att tanka d till PC då d kommer? Det är aldrig OK att tanka ett spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Om man har köpt spelet till PS2, betalat dyyyyyyyyyyra pengar för d... är d ok att tanka d till PC då d kommer? Det får du nog låta ditt eget samvete styra över, fast du vet nog vad många här kommer att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Om du har köpt det till ps2 så är det väll lite ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Om man har köpt spelet till PS2, betalat dyyyyyyyyyyra pengar för d... är d ok att tanka d till PC då d kommer? Förresten kan du kolla den här sidan http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=18429 Redigerad 4 januari, 2005 av algeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Blir ett ABSOLUT köp!!! (:!!! Jag älskar gta spelen har dubbel pack och dom äldre spelen, har xbox och vill så GÄRNA ha SA, jag köper den antingen till pc el. xbox, längtar SÅÅÅÅÅÅÅ mycket!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag har redan köpt PS2 versionen och jag har inga planer på att betala igen. Dessutom är det lagligt att tanka bara man inte delar ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Kommer att köpa PC-versionen eftersom jag inte har Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vet ej. Laddar nog hem det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote;Nej Det räcker med PS2-versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts