kattälskaren Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag behöver hjälp med burn & lap och jag har 92%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jaså du. Jag med. Fast jag har inte 92%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Slowmotion fusket säger jag bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Kör med bumper cam och kör så nära konerna ni vågar och kan.... så fixar ni det nog... Jag tror att guld-tiden var under 35 sek.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Men jag kan inte klara den jag har nu 98% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Guldtiden är 36 sekunder (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag fick 36 sek men jag fick inte guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Under 36 sek ska man då...annars är det bara att försöka lite mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Okej tack men jag har bara burn and lap kvar och city slicking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Enklast är väl Perfekt Handling fusket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Enklast är väl Perfekt Handling fusket Om man inte vill fuska då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Exakt jag fuskar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Fusk är för inkompetenta (kul ord ) losers! Fusk ska man bara använda när man klarat allt och vill ha lite kul. Om man använder fusk i uppdrag så måste man verkligen suga hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det är väl fan upp till var och en om man vill fuska, inte ska man skriva att fusk är till för losers? Det är väl snarare du som är en loser, en person som inte tycker att andra ska fuska på en viss sak bara för att han/hon inte gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 En liten engelska lektion: Loser = förlorare. Om man inte klarar uppdraget så förlorar man med andra ord. Alltså: Fusk är till för förlorare. De måste använda sig av fusk för att inte förlora! Förstår du? Annars blir det hemläxa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Jag är mycket väl medveten om vad loser betyder. Och du vet väl att inte alla som förlorat ett uppdrag gjort det för att de helt enkelt inte kan klara av det utan man kan ha förlorat av en annan anledning, man kanske gör det för att få tag på ett unikt fordon. Man kan självklart använda fusk till att göra uppdrag m.m enklare men fuska kan också göra saken svårare. Om man t.ex använder fusket som höjer wanted level under uppdraget "555 we tip" så blir det uppdraget mycket svårare än det behöver vara. Så min slutsats är att fusk inte bara är till för losers utan även de som kanske tycker att något i spelet är för enkelt och vill göra det till en utmaning för sig själv. Hemläxan överlåter jag till dig. Redigerad 4 januari, 2005 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Är man inte en riktig loser om man inte kan skaffa en wanted level utan fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) För att få tyst på paty: Om inte wanted level så kan man använda fusk för aggresiva förare och snabba up gameplay, tyst nu! Redigerad 4 januari, 2005 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Haha nu är du verkligen trött på mig va? Edit: Jag är en fuskar-hatare Redigerad 4 januari, 2005 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts