wendel Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Nu är de så att jag har köpt en ny mobil, V800 heter den.Den ska kunna klara a formatet mpeg4 för filmer, nu till frågan då..är mpeg4 samma sak som Divx??ville gärna ha svar på denna frågan i och med att jag köpt ett minnes kort till den på 522 mb o tänka lägga in lite filmer och så för att göra den lite roligare och finns det nåt program som kan konvertera andra video format till mepg4? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Eeh, om mpeg 4 var samma sak som DivX, varför tror du dom heter olika isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Divx = Avi mpeg 4 = SVCD Eller har jag drömt något nu igen? *Flyttar* Edit: Dock så är ju Divx och liknande komprimeringsformat, så riktigt samma sak är det ju inte. Redigerad 4 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Divx = Avi mpeg 4 = SVCD Eller har jag drömt något nu igen? *Flyttar* Edit: Dock så är ju Divx och liknande komprimeringsformat, så riktigt samma sak är det ju inte. Vad jag har hört så är XviD och DivX mpeg4, fast i en avi-fil. Vet inte om din mobil förstår det dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vad jag har hört så är XviD och DivX mpeg4, fast i en avi-fil. Vet inte om din mobil förstår det dock. Aha, så kanske det låg till. Håller inte reda på det där så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Men har någon nåt bra tips på ett program som kan göra om andra video format till mpeg4?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Sök igenom Videohelp.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts