Jump to content

Saker R* måste bättra

Share

Recommended Posts

Inte dom som hypade upp det, det var bara massa småungar som babblade upp massa saker de hittat på för att få uppmärksamhet.

Jag vill ha fler fordon! Jag vill kunna åka ubåt under vatten. Jag vill ha minst 5 öar i nästa GTA. Jag vill ha hoodkänslan igen i nästa GTA.(knappast möjligt)

Mycket mer uppdrag. Fler uppdragsgivare. Åka skateboard. Fler tillbakakommande karaktärer. Snö ?

Kommer inte på nåt...

Man kunde vara i en ny stad men att en av de andra gängen i SA hade flytt från CJ dit och startat på nytt :shifty:

Men annars tycker jag att det med olika livsstilar var en bra ideé

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kom på en till idé!

Grand Theft Auto:Kalix!!! (Okej R* kan väl få byta namn då)

Men det skulle vara vinter,vår,sommar o höst.

Man styr karaktären när han e liten. (1 GTA-År = 10 minuter) som avgör hur han blir när han växer upp. (Vid 15 årsåldern).

Fordonen skulle vara bl.a

Skateboard

Inlines

Skoter

Kickboard

Mer cyklar

Mer båtar

Vattenskidor (Som man snor från nån fet gubbe på stranden och hotar en badgäst att köra)

Vapnen som ska finnas tycker jag borde va

Fler sorters pistoler.

Vattengevär

Shotguns

UZI's

......Eldkastare,Minigun och Rocket Launcher ska bort! Ofta man ser nån med såna vapen på stan eller?

Olika prylar.

Videokamera

Digitalkamera

Om det nu ska finnas dildos till flickvännen så ska väl hon kunna ge karaktären en lösfi*ta eller s*xdocka.

Man kan bara se tiden om man har en klocka. (Som givetvis kan bli stulen)

Det är vad jag tycker.

Edit: Stavfel

Redigerad av Enbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De har ju gjort det där med hastigheterna på vägarna bättre från vice city tex.. i vice city så var det samma hastighet på alla vägar, det kvittade om det var en smal liten väg eller en stor flerfilig väg, så var det samma hastighet.

Nu i SA så är det där mycket bättre, på de stora vägarna är det hög hastighet och inne i stan är det lägre hastighet.

Med en sak kunde de göra bättre med det där, när jag kör ute på de stora vägarna i LV utanför det stora arbetsområdet så kommer det små truckar i en jävla fart ute på de stora vägarna, det är knappt så att jag med en snabb vanlig bil hinner ikapp de, det är en aning dumt..

En till sak ang trafiken är att jag nästan aldrig kommer oskadad från ett stoppljus.

Jämt när jag står och väntar på grönt ljus så kommer någon jävel och kör in i mig i bak.. det verkar nästan som om de andra bilarna kommer i 100 och sen inte har tillräckligt bra bromsar.. det kunde de gjort bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är VÄRKLIGEN för många poliser. ofte att två polisbilar kör bakom varan när dom patrulerar. om man tänker lite realistiskt. hur många snutar fins det? det borde vara några få snutar på stan men att man vart efterlyst om man dödade en människa inte tre. o poliserna borde göra en utryckning från stationen om man fick tex 2 stjärnor eller nåtto dom borde VÄRKLIGEN inte skuta vilt om man råkar rulla in i en bil, man borde få böter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man råkar köra på en polisbil eller något sånt där smått så ska poliserna inte direkt börja slå en med batongen eller skjuta en. Tänk dig att du kör på stan och så råkar du köra in i en polisbil, du går ut ur bilen och polisen likaså sen springer han fram till dig och börjar slå dig/skjuta dig. Stämmer inte riktigt. Och så ska polisen inte jaga dig ifall dom kör in i dig!! Och deras första prioritet borde vara att fånga en, inte döda en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor