Jump to content

Saker R* måste bättra

Share

Recommended Posts

• Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Att polisen reagerar på att folk skjuter på en själv i spelet. Det verkar som det bara är olagligt för spelaren att göra nåt olagligt medans alla andra kan göra vad de vill utan poliser.

Att ens gängmedlemmar skadar för en gångs skull, inte att de träffar 1 skott av 10, och att de fattar att de ska in i en bil, vilken plats som helst, inte springa runt bilen 3 ggr, för att sen gå in i bilen.

Finns fler fel säkert jag vill ha fixade, men de kommer jag väl inte på. Eller det skulle vara kul om man kunde åka till de äldre städerna i nya spelen.

Jo de vore kul om man kunde åka tillbaka till gamla städer, och spela lite black jack på The four dragons ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag tycker vore att man skulle kunna dra tillbaka till Liberty,Vice City, LS,SF,LV och kunna t.e.x klättra på väggar i VC och åka helikopter i LC.

Polisens AI

Pansarvagnar i verkligheten sprängs inte efter 500 skott av en Rocket Launcher. Om man skjuter med en RL i verkligheten på ovansidan så tar det max 3 innan vagnen brinner.

Samt så borde det vara ONLINE. Så man kan gå med i gäng och skapa egna....Tänk er det va. Gang Gtasajters.....LoL

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle vara bra om man kunde se karaktärerna på gatan. Mellan uppdragen typ Wu Zi Mu springa in i en bil

Fttar ni vad jag menar?

Yepp...

Hohoho..... Se Ryder o BigSmoke snacka lite lugnt o trevligt med Ballas o Vagos......Kul som faan att meja över dom med bilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra idé, Sjolander! Man borde kunna välja livsstil/yrke/allt annat i början och sen spela spelet på ett speciellt sätt. Så när man klarat spelet som gangster så kan man spela om som bonde. Hehe och slå ner folk med krattan B) . Och uppdragen borde bli lite annorlunda beroende på vem man är.

En grej R* borde förbättra är när poliserna stoppar folk för fortkörning!

Föraren går ur bilen och polisen skjuter dom i huvudet? Ny lag eller?

"Alla som kör för fort ska direkt avrättas med ett skott i huvudet" ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det absolut värsta(enligt mig) som dom bör fixa är garagen. På vissa platser är dom ju helt cp. Man sparar t.ex en Jester moddad i WAA + en Phoenix moddad i TF. När man sen kommer tillbaka till garaget så ser man att Phoenixen är borta och jester är blivit vit!

Kan vara speciellt irriterande då man kanske har en bil moddad LLC/WAA och sparat den i en annan stad än där garaget finns och den försvinner.

Sen kan man ju också klaga på ens gängmedlemmar, de skulle ju inte kunna träffa en lada från 10 meters håll! Om man tar med dom till ett gängkrig så är dom ju bara i vägen och stjälper mer än dom hjälper. Det enda dom är bra för att att användas som levande sköldar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom borde sluta hypa up spelen och säga massa funktioner som inte äns kommer

med i det fullla spelet :shifty:

Inte dom som hypade upp det, det var bara massa småungar som babblade upp massa saker de hittat på för att få uppmärksamhet.

Jag vill ha fler fordon! Jag vill kunna åka ubåt under vatten. Jag vill ha minst 5 öar i nästa GTA. Jag vill ha hoodkänslan igen i nästa GTA.(knappast möjligt)

Mycket mer uppdrag. Fler uppdragsgivare. Åka skateboard. Fler tillbakakommande karaktärer. Snö ?

Kommer inte på nåt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag tycker vore att man skulle kunna dra tillbaka till Liberty,Vice City, LS,SF,LV och kunna t.e.x klättra på väggar i VC och åka helikopter i LC.

Polisens AI

Pansarvagnar i verkligheten sprängs inte efter 500 skott av en Rocket Launcher. Om man skjuter med en RL i verkligheten på ovansidan så tar det max 3 innan vagnen brinner.

Samt så borde det vara ONLINE. Så man kan gå med i gäng och skapa egna....Tänk er det va. Gang Gtasajters.....LoL

Jag har inte spelat så mycket SA än, men kan man inte gå tillbaks till de tidigare städerna menar du?

Alltså om man kommit till t.ex LV, kan man då inte gå tillbaks till de andra städerna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte spelat så mycket SA än, men kan man inte gå tillbaks till de tidigare städerna menar du?

Alltså om man kommit till t.ex LV, kan man då inte gå tillbaks till de andra städerna?

KLart det går...Men han menar från Los Santos till Vice City t.e.x

Länk till kommentar
Dela på andra sidor