ryberg_2 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Grafiken, AI, buggar, animationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Att polisen reagerar på att folk skjuter på en själv i spelet. Det verkar som det bara är olagligt för spelaren att göra nåt olagligt medans alla andra kan göra vad de vill utan poliser. Att ens gängmedlemmar skadar för en gångs skull, inte att de träffar 1 skott av 10, och att de fattar att de ska in i en bil, vilken plats som helst, inte springa runt bilen 3 ggr, för att sen gå in i bilen. Finns fler fel säkert jag vill ha fixade, men de kommer jag väl inte på. Eller det skulle vara kul om man kunde åka till de äldre städerna i nya spelen. Jo de vore kul om man kunde åka tillbaka till gamla städer, och spela lite black jack på The four dragons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det jag tycker vore att man skulle kunna dra tillbaka till Liberty,Vice City, LS,SF,LV och kunna t.e.x klättra på väggar i VC och åka helikopter i LC. Polisens AI Pansarvagnar i verkligheten sprängs inte efter 500 skott av en Rocket Launcher. Om man skjuter med en RL i verkligheten på ovansidan så tar det max 3 innan vagnen brinner. Samt så borde det vara ONLINE. Så man kan gå med i gäng och skapa egna....Tänk er det va. Gang Gtasajters.....LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det skulle vara bra om man kunde se karaktärerna på gatan. Mellan uppdragen typ Wu Zi Mu springa in i en bil Fttar ni vad jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det skulle vara bra om man kunde se karaktärerna på gatan. Mellan uppdragen typ Wu Zi Mu springa in i en bil Fttar ni vad jag menar? Yepp... Hohoho..... Se Ryder o BigSmoke snacka lite lugnt o trevligt med Ballas o Vagos......Kul som faan att meja över dom med bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Det skulle vara bra om man kunde se karaktärerna på gatan. Mellan uppdragen typ Wu Zi Mu springa in i en bil Fttar ni vad jag menar? Ja de vore ballt. tänk att vara ute och åka och så ser man zero leka med ett modelflygplan Redigerad 4 januari, 2005 av fisken_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Afan, skjuta harar också Ja jaga.. jag tycker att gubben man styr ska kunna bli bonde så att man liksom han ha den livsstilen i spelet med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Bra idé, Sjolander! Man borde kunna välja livsstil/yrke/allt annat i början och sen spela spelet på ett speciellt sätt. Så när man klarat spelet som gangster så kan man spela om som bonde. Hehe och slå ner folk med krattan . Och uppdragen borde bli lite annorlunda beroende på vem man är. En grej R* borde förbättra är när poliserna stoppar folk för fortkörning! Föraren går ur bilen och polisen skjuter dom i huvudet? Ny lag eller? "Alla som kör för fort ska direkt avrättas med ett skott i huvudet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det absolut värsta(enligt mig) som dom bör fixa är garagen. På vissa platser är dom ju helt cp. Man sparar t.ex en Jester moddad i WAA + en Phoenix moddad i TF. När man sen kommer tillbaka till garaget så ser man att Phoenixen är borta och jester är blivit vit! Kan vara speciellt irriterande då man kanske har en bil moddad LLC/WAA och sparat den i en annan stad än där garaget finns och den försvinner. Sen kan man ju också klaga på ens gängmedlemmar, de skulle ju inte kunna träffa en lada från 10 meters håll! Om man tar med dom till ett gängkrig så är dom ju bara i vägen och stjälper mer än dom hjälper. Det enda dom är bra för att att användas som levande sköldar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ja verkligen!! 2 player på en och samma skärm e värdelöst fakstiskt. man kan inte ens ta varsin bil Man kan faktiskt ta olika fordon... har bara provat med båtarna det går att köra så att man kör två båtar bredvidd varandra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Går de?! ja har försökt. ja tog en bil och så försökte min kompis ta en annan, men de funkade inte.. Redigerad 5 januari, 2005 av fisken_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Bilar o MC's går det inte me, men me jetpack o flygplan o båtar går det kanon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Fixa fram top down-view som i GTA3, det är liksom spelets kännetecken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Bilar o MC's går det inte me, men me jetpack o flygplan o båtar går det kanon Okej bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Kulhål, Online, osv. men man ska inte underskatta Rockstar, vad dom än gör.. dom gör en överlycklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Dom borde sluta hypa up spelen och säga massa funktioner som inte äns kommer med i det fullla spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Dom borde sluta hypa up spelen och säga massa funktioner som inte äns kommer med i det fullla spelet Inte dom som hypade upp det, det var bara massa småungar som babblade upp massa saker de hittat på för att få uppmärksamhet. Jag vill ha fler fordon! Jag vill kunna åka ubåt under vatten. Jag vill ha minst 5 öar i nästa GTA. Jag vill ha hoodkänslan igen i nästa GTA.(knappast möjligt) Mycket mer uppdrag. Fler uppdragsgivare. Åka skateboard. Fler tillbakakommande karaktärer. Snö ? Kommer inte på nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Skulle va kul om det va snö i någon stad, eller om årstider skiftar, så det blir vinter, vår, sommar och höst. årstdern skiftar så fort man har spelat ett visst antal timmar te.x 25 tim eller något liknande :"> . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det jag tycker vore att man skulle kunna dra tillbaka till Liberty,Vice City, LS,SF,LV och kunna t.e.x klättra på väggar i VC och åka helikopter i LC. Polisens AI Pansarvagnar i verkligheten sprängs inte efter 500 skott av en Rocket Launcher. Om man skjuter med en RL i verkligheten på ovansidan så tar det max 3 innan vagnen brinner. Samt så borde det vara ONLINE. Så man kan gå med i gäng och skapa egna....Tänk er det va. Gang Gtasajters.....LoL Jag har inte spelat så mycket SA än, men kan man inte gå tillbaks till de tidigare städerna menar du? Alltså om man kommit till t.ex LV, kan man då inte gå tillbaks till de andra städerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag har inte spelat så mycket SA än, men kan man inte gå tillbaks till de tidigare städerna menar du? Alltså om man kommit till t.ex LV, kan man då inte gå tillbaks till de andra städerna? KLart det går...Men han menar från Los Santos till Vice City t.e.x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts