J.L Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 DEt är så att ja har spela ca 100h på SA och ca 85%, då slutade det som jag har sparat att fungera.Det står "cannot load current save file" eller något sånt. Har det hänt någon annan, och går det att få igång tillbaka? Behöver hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Ja det har hänt mig också. :'( som tur var funkade det att blåsa lite i minneskortet och i porten. prova det. och sedan ett tips: HA ALLTID TVÅ SPARFILER!!!!!!!!!!!!! Redigerad 4 januari, 2005 av DaVa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Hände mig samma sak bara några timmar efter jag klarade storyn Och ca 60% av spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 och sedan ett tips: HA ALLTID TVÅ SPARFILER!!!!!!!!!!!!! Ord upp ...Jag har alltid två sparfiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 JAg har också alltid 2 spar filer Det är ganska tur för annars skulle JAg nog inte ha klarat av SAN ANDREAS än (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Har också 2 sparfiler. Men sån tur är har det inte hänt något med de än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det har jag alltid på alla spel (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det är bara GTAserien jag har 2 sparfiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag har 3 bara för att vara värre än alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag har 3 bara för att vara värre än alla andra. Hehe, då är det lite Besserwisser i dig när det gäller sparningsfiler (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det händer ofta efter storyn...Jag har nästanb gjort allt man behöver för 100 % med en gång bara för att sedan kunna koncentrera mig på uppdrag fullt ut. (I min nya save alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Jag har 3 bara för att vara värre än alla andra. Jag har 4 bara för att vara värre är HOWHOW. (nu kommer säkert nån skriva 5 eller mer) Redigerad 4 januari, 2005 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag har 8 st. (inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag har 2 fyllda memory cards Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det låter som de gamla goda tiderna med Nintendo. Man tog ut kassetten, blåste i den sedan använde man olika metoder för att smyga in spelet igen och hade man tur så fungerade det . Inget ont om spel konsoler fel kan ju inträffa på pc med. Men borde vi konsumenter av spelen inte sätta större krav på tillverkarna. Lägger du ut ca 1000 kr för något vill man att det skall fungera, Betalar man 600 kr för ett spel som inte fungerar korrekt? Ja tydligen gör man det. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag sparar på alla.. hänt mig innan fast då fick vi strömavbrott när jag sparade så allt försvann.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag hade 3 sparfiler på VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frukost Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Oj då startade jag en helt ny tråd i onödan innan idag på grund av samma problem. Jag har en teori om att det beror på att jag parkerade en massa bilar i min flyghangar innan jag sparade BÄGGE sparfilerna. Så akta er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts