GTaJäGaReN Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Sure, onödigt topic. Men, syrran pillade runt på "bestbuy.com" och frågade om jag vill ha någonting. Hennes kompis ska åka till USA och då han ju ändå köpa nåt skoj eftersom det är så "billigt" i USA. Och billigt är nog rätt eftersom dom tar $19.99 för Vice City till PC. Det blir ungefär 140-160:-. I GTAsajtens webshop tar vi 429:-.. Ganska stor prisskillnad, är detta rimligt? Eller är det något påhitt i Dolda Kameran-stil? http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?id...05&type=product Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Asså har du ett amrikanskt ps2:a. har du inte det så kan du inte spela det så tyvärr det var ju ett bra pris på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Asså har du ett amrikanskt ps2:a. har du inte det så kan du inte spela det så tyvärr det var ju ett bra pris på spelet PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Priset är ju helt ok, tycker att du ska skicka med din syrras kompis 200 spänn så du får det..dock vet jag inte hur det är med regioner på PC spel, kan ju vara värt att kolla upp så att du inte slängt ut 200 kr i onödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det går att köpa PC spel och Gameboy spel i USA och spela dem här. Men om du har chippat PS2/Xbox o.s.v så går det. Svar på frågan: Ja, det är billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 På GAME är i staden där jag bor kostar Vice City 299kr jag tycker det är kanske billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Priserna som står i webshopen är gamla. Numera kostar Vice City till PC bara 259 kr på CDON så det är inte mycket du sparar på att köpa det från USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Fan jag kollade runt där inne och såg att det fanns ett spel som heter american choppers.Fan det mste jag ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Fan jag kollade runt där inne och såg att det fanns ett spel som heter american choppers.Fan det mste jag ha Det har jag. baserat på discovery channels program american shoppers ägande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det har jag. baserat på discovery channels program american shoppers ägande Det verkar skitbra. måste ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det verkar skitbra. måste ha det Man får göra uppdrag som street race och liknande på motor cycklar som dom byggt. man får köra fritt i staden också. köp tvåg aja, ON TOPIC nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det verkar bra, men som arvid sade så skulle du inte tjäna så mkt genom att beställa från amerika när du kan beställa från cdon.com.. när ja köppte mitt gta vice city på pc kosstade det 429kr så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag litade på hultan när jag kollade priset på gtasajten.. Ska nog dra iväg ett PM och säga att han borde uppdatera priserna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts