51:an Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Jaaa!!! Äntligen!! Jag klarade "The Driver"..!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 10 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Du hade vel bara tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bens Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 vilket uppdrag är det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Jaaa!!! Äntligen!! Jag klarade "The Driver"..!!! usch ja.. d hade jag oxå problem me.. gissar på runt 100 försök för min del...*skäms* men till sist gick det... men sen fastna jag på "The Job" istället...=( nån hjälp kanske...???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_dB_ Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 the job e de det uppdraget när man ska råna en bank ? GOD JUL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 varför kommer alla med problem på såna lätta uppdrag.... jag klarade the driver på första gången och samma sak med the job... dem e för enkla..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 varför kommer alla med problem på såna lätta uppdrag.... jag klarade the driver på första gången och samma sak med the job... dem e för enkla..... det luktar skryt på låååååång väg!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 det luktar skryt på låååååång väg!!!! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 (redigerad) varför kommer alla med problem på såna lätta uppdrag.... jag klarade the driver på första gången och samma sak med the job... dem e för enkla..... allvarligt...the job klarae jag på första förskök jag me.....önskar att det inte va så faktiskt..... Redigerad 23 december, 2002 av ADLance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 första gången dödade jag managern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 jag klarade the job med bar 4 liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 Jag klarade också The Driver och The Job första försöken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts