guardian Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Hej! berätta och visa en bild på eran ljud anläggning till datorn gjorde den här tråden för att skryta om min ljud anläggning jag postar bild så fort jag fattat att ingen ska klaga på den här topicen EDIT: får väl ta och lägga upp bilden då dålig bild! det är en volvo PV 544 som jag ryckt ut sätena ur och stoppat in en "hatt hylla" (som man kallar det) och en liten högtalare på typ 3 tum (eller mindre, vet ej) sen är det plych klädsen i den som jag gjort själv och wonder baum i den . kanske inte så grymt ljud i den men man hör iallafall Redigerad 3 januari, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Själv har man koplat ihop två 2.1 på något sett. Bild kommer "sen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Mu sa kossan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Får inte ljudet att funka med datorn, nån konstigt nätbrum som inet går att få bort, men här är min ljudanläggning iaf 7:1 med högtalaren som syns på bild fram och på sidorna(kommer ej ihåg storlek), och 2 mindre bak bas: 2*15" behöver dock ett slutsteg eller ny stereo för att ha nån nytta av basen nån som har nåt slutsteg att sälja för bra pris (obs! hemma-slutsteg, inte bil...) Redigerad 3 januari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Har detta: http://www.creative.com/products/product.a...13&product=5076 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Hej! berätta och visa en bild på eran ljud anläggning till datorn gjorde den här tråden för att skryta om min ljud anläggning jag postar bild så fort jag fattat att ingen ska klaga på den här topicen EDIT: får väl ta och lägga upp bilden då dålig bild! det är en volvo PV 544 som jag ryckt ut sätena ur och stoppat in en "hatt hylla" (som man kallar det) och en liten högtalare på typ 3 tum (eller mindre, vet ej) sen är det plych klädsen i den som jag gjort själv och wonder baum i den . kanske inte så grymt ljud i den men man hör iallafall Hehe, tufft, men hellre bra ljud än snyggt ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Hehe, tufft, men hellre bra ljud än snyggt ljud Jag har 5.1 surround ljud också, men det är inte lika fräckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Har en sån här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Så, pillat med bilder o photoshop ett tag nu. Min ljudanläggning till datorn: Som sagt, två små högtalare som följde med baslådan, hörlurarna jag fick i julklapp, sketen högtalare jag tagit från gamla datorn, baslådan, två st 50W högtalare som följde med gamla stereon, två halvstora 60W-högtalare som jag tog från vardagsrummet (farsan hittade ett par 100W-högtalare i soprummet så jag fick dom gamla ) och alla högtalare är kopplade till förstärkarn som är kopplad till datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Bild finns på http://www.blocket.se/view/4051372.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 All annan info där är för en bättre modell Altec Lansing ADA 885. THX. En subwoofer, 2 mellanstora högtalare och 2 små bakhögtalare. Dom är faktiskt skitbra, fast dom är 3 år gamla. Nypris: 3000. Redigerad 4 januari, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Har samma som R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag har ett headset har funderat på o skaffat nåt creative 2.1 set men jag orkar itne Vill jag ha musik kopplar jag bara till dvd'n och surrounden där, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 2 bildskärmsmonterade stereohögtalare av OEM-modell. Inte mycket till ljudanläggning men det är iaf praktiskt att ha dem fastsatta på bildskärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Skräp. http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=LABPUL375 Använder några Sony-stereohörlurar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 2 stereohötalare (w00t!) + en baslåda, Fujitsu Siemens OEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag har 2 högtalare med mycket lågkvalitet det brusar mest men det var billiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Altec Lansing 4.1. Men det använder jag inte. Använder mitt headset, Logitech. Hur sköna som helst. Köptips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts