Jump to content

Eran ljud anläggning till datorn

guardian
 Share

Recommended Posts

Hej! berätta och visa en bild på eran ljud anläggning till datorn ^_^gjorde den här tråden för att skryta om min ljud anläggning :P

jag postar bild så fort jag fattat att ingen ska klaga på den här topicen ^_^

EDIT: får väl ta och lägga upp bilden då ^_^ dålig bild!

det är en volvo PV 544 som jag ryckt ut sätena ur och stoppat in en "hatt hylla" (som man kallar det) och en liten högtalare på typ 3 tum (eller mindre, vet ej) sen är det plych klädsen i den som jag gjort själv och wonder baum i den ^_^ . kanske inte så grymt ljud i den men man hör iallafall :D

post-24-1104794592_thumb.jpg

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får inte ljudet att funka med datorn, nån konstigt nätbrum som inet går att få bort, men här är min ljudanläggning iaf

7:1 med högtalaren som syns på bild fram och på sidorna(kommer ej ihåg storlek), och 2 mindre bak

bas: 2*15"

behöver dock ett slutsteg eller ny stereo för att ha nån nytta av basen :D

nån som har nåt slutsteg att sälja för bra pris (obs! hemma-slutsteg, inte bil...)

post-24-1104794716_thumb.jpg

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej! berätta och visa en bild på eran ljud anläggning till datorn ^_^gjorde den här tråden för att skryta om min ljud anläggning :P

jag postar bild så fort jag fattat att ingen ska klaga på den här topicen ^_^

EDIT: får väl ta och lägga upp bilden då ^_^ dålig bild!

det är en volvo PV 544 som jag ryckt ut sätena ur och stoppat in en "hatt hylla" (som man kallar det) och en liten högtalare på typ 3 tum (eller mindre, vet ej) sen är det plych klädsen i den som jag gjort själv och wonder baum i den ^_^ . kanske inte så grymt ljud i den men man hör iallafall :rolleyes:

Hehe, tufft, men hellre bra ljud än snyggt ljud ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så, pillat med bilder o photoshop ett tag nu.

Min ljudanläggning till datorn:

hogtalare_349976_0.jpg

Som sagt, två små högtalare som följde med baslådan, hörlurarna jag fick i julklapp, sketen högtalare jag tagit från gamla datorn, baslådan, två st 50W högtalare som följde med gamla stereon, två halvstora 60W-högtalare som jag tog från vardagsrummet (farsan hittade ett par 100W-högtalare i soprummet så jag fick dom gamla :D ) och alla högtalare är kopplade till förstärkarn som är kopplad till datorn ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor