josa8904 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Tjena, jag gjorde nyss uppdraget där man skulle döda ryder,, Och nu undrar jag kommer gänget att komma tillbax nu eller. det e ju skittråkigt om det inte gör det, är ryder verkligen död?? fan han va ju ass cool!!! Tack för svar från ni som vet! //J-O-X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Sweet kommer tillbaka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
octon Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ni borde skriva spoiler varning !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Ni borde skriva spoiler varning !! Härre jösses, det står ju *Spoilervarning* nedanför rubriken "måste få svar" . Redigerad 3 januari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
josa8904 Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 En spoiler har man på bilar!!! eller va snackar ni för goja!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Härre jösses, det står ju *Spoilervarning* nedanför rubriken "måste få svar" . Ja, men man ser inte det om man kommer från huvudsidan.. josa8904 --> En spoiler är att man avslöjar någonting om ett nytt spel.. eller hur ska man förklara? Redigerad 3 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (Jag ändrade topictitle) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (Jag ändrade topictitle) Gjorde du, såg jag inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Ja, men man ser inte det om man kommer från huvudsidan.. josa8904 --> En spoiler är att man avslöjar någonting om ett nytt spel.. eller hur ska man förklara? Om man nu är så mån om att man inte vill läsa *Spoiler*topicar så får man väll kolla på topicdeskriptionen(stavning?). man prioriterar ju inte att skriva *Spoilervarning* framför huvudrubriken, specielt inte om man vill skriva frågan i topicens namn . edit: @jocken: är det fel på min dator eller är topictiteln desamma.. Redigerad 3 januari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JDeluxe Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Såg just intro filmen och tyckte den var bra, förutom att det inte va ngn svensk text så man missade ngn mening, ngn som vet var man kan ladda ner text till introt? EN frpga till: Cjs mamma, vem dödar henne och varför? Vad jag vet så får man ju inte tag på mammamördaren i spelet, dåligt tycker jag för det va d ja längtade till..men..men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Såg just intro filmen och tyckte den var bra, förutom att det inte va ngn svensk text så man missade ngn mening, ngn som vet var man kan ladda ner text till introt? EN frpga till: Cjs mamma, vem dödar henne och varför? Vad jag vet så får man ju inte tag på mammamördaren i spelet, dåligt tycker jag för det va d ja längtade till..men..men.. Introfilmen... pratar du om The Introduction? Skulle tro att Tenpenny dödar henne, dock i sällskap av de välkända ansiktenen Big Smoke, Ryder, Polaski och Hernandez. Markera för att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 EN frpga till: Cjs mamma, vem dödar henne och varför? Vad jag vet så får man ju inte tag på mammamördaren i spelet, dåligt tycker jag för det va d ja längtade till..men..men.. I strategi guiden står det "ballas, big smoke, ryder öpnnar porten och där inne står the green sabre, ja the green sabre som man gjorde en drive'by på med CJ's morssa. dom och tenpenny värkar ha någon slags deal" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts