Vengeance Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Gjorde denna karta lite snabbt men den duger...är dom mest efterfrågade vapnen (utom HS-raketerna) enligt mig Klaga inte på texten det gör så många redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) (Använder du paint? antar att du gör det.) om du vill få snyggare text så kan du trycka på det svarta A:et och sen tycka på klossarna, dom är under dom mindre fykantiga knapparna. när du har tryckt på klossarna så gör du en ruta som du kan skriva i sen . Redigerad 3 januari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vengeance Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Gillar när folk mobbar mig faktiskt ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag håller med gurfi. använd knappen A i paint så kan du skriva. bra initsiativ dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts