Xeo001 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Enligt mig, så är Iron Maiden likadana hela tiden, alla deras låtar låter ungefär likadant, de vägrar evolveras som ett band. Metallica har allt. Metallica äger. Punkt slut. Vote: MetalliCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Båda är bra, men slipknot och rammstein äger mest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Enligt mig, så är Iron Maiden likadana hela tiden, alla deras låtar låter ungefär likadant, de vägrar evolveras som ett band. Du har inte hört några av deras låtar antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Knepigt... Metallica är frbnat bra, men jag är ett iron maiden-fan, så... Vote: Iron Maiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Metallum Icaum. Så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Du har inte hört några av deras låtar antar jag??? Jodå, jävkligt många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Metallica har ju en mycket skönare attityd också. Fick boken Metallica | Nothing Else Matters i julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Metallica har ju en mycket skönare attityd också. Fick boken Metallica | Nothing Else Matters i julklapp. Hm? Was handlar den om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hm? Was handlar den om? Hm... Kan det vara Metallica? Eller kanske... Juice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hm... Kan det vara Metallica? Eller kanske... Juice? Men döh, mer specifikus. Kan ju handla om James' acne-problem, Kirks feta röv, Lars humörsvängningar eller wtf som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Men döh, mer specifikus. Kan ju handla om James' acne-problem, Kirks feta röv, Lars humörsvängningar eller wtf som helst. Nej, juice, tror jag. Apelsinjuice för att vara mer exakt. Färskpressad... Mmmm... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Men döh, mer specifikus. Kan ju handla om James' acne-problem, Kirks feta röv, Lars humörsvängningar eller wtf som helst. Eller deras extremt fula bassist som jag inte änns vill komma ihåg namnet på *springer runt i rummet och skriker som en tjej* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Eller deras extremt fula bassist som jag inte änns vill komma ihåg namnet på *springer runt i rummet och skriker som en tjej* Robert. Trujillo. *ger upp och gör likadant som Xeo* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Ja, fi fan. Han är den fulaste människan på jorden. Soad's bassist är också skitful. Men urgh, hur kunde Ozzy stå ut me honom, hur kunde de välja Robert. Ps, Mina posts nu är lite luffiga för jag sitter och lyssar på fuel och trummar mig på knäet med en skiftnyckel som jag skruvade ihop ett bord med. ds Redigerad 10 januari, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Cliff Burton var inte vacker, men nog fan var han grym? Talangen sitter inte i utseendet, då hade aldrig The Darkness ens blivit måttligt kända. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Men några gränser finns det väl? hur blev Britney Spears känd? hon har ingen talang. Cliff Burton såg någolunda normal ut iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Men några gränser finns det väl? hur blev Britney Spears känd? hon har ingen talang. Cliff Burton såg någolunda normal ut iallafall. Need I say more..? (:!!! Isånafall är Jason den absolut tuffaste. Den looken, den talangen och den rösten... man skulle kunna gifta sig med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 http://metpage.hit.bg/rob.jpg Behöver jag säga mer? Spring och skrik! Absolut var Jason Newsted Metallicas bästa bassist, men de mobbade ut honom.... tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Men några gränser finns det väl? hur blev Britney Spears känd? hon har ingen talang. Cliff Burton såg någolunda normal ut iallafall. Svårt att förstå att denna tråd inte handlar om överkommersialiserad popmusik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Svårt att förstå att denna tråd inte handlar om överkommersialiserad popmusik? Vi diskuterade utseendet på Metallicas bassister och han drog ett exempel, vi pratade inte direkt om Britneys hålfotsinlägg. Hon bara nämndes, så tat lugnt och dra en sup eller två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts