StellHell Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Iron Maiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Lyssnar inte så mkt på nån av dem men ja tycker Iron Maiden e bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Inget ont om Iron Maiden men Metallica är både tyngre och seriösare. Vote: Metallica Ja vetefan va du menar me seriösare( ) men ja kan hålla med om att metallica e tyngre, de har ju en tyngre musikstil . topp3: virtualX1, X-factor? är det bara för att blaze sjunger då eller? vote: IROM MAIDEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 topp3: virtualX1, X-factor? är det bara för att blaze sjunger då eller? Njae, delvis (han låter som en påtänd ren), men sen också för att det är usla låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Njae, delvis (han låter som en påtänd ren), men sen också för att det är usla låtar. Okej, jag bara undrade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote : Metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Inget ont om Iron Maiden men Metallica är både tyngre och seriösare. Vote: Metallica Tyngre ja, men seriösare?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Man kan inte fråga en sådan fråga egentiligen. eller... tydligen! Både är ju bra, smaken är som baken!! Iron Maiden och Metellica är grymma både tvö! vote: vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ja vetefan va du menar me seriösare( ) men ja kan hålla med om att metallica e tyngre, de har ju en tyngre musikstil Jo, jag föredrar Metallica bland annat för att de är tyngre. Vad jag menar med seriösare är att Metallica har en tuffare och hårdare image jämfört med den smått glammiga stilen som Iron Maiden kör med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Iron Maiden - Fly like an eagle Den låten äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote: Metallica!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Iron Maiden - Fly like an eagle Den låten äger! Menar du inte Aces High? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Menar du inte Aces High? Oj, nej jag menade Flight of Icarus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Oj, nej jag menade Flight of Icarus aha, sökte på "Fly like an eagle", hittade ett sökresultat som egentligen var Aces High Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Åh helvete vad enkelt, Metallica vinner överlägset. Jag hatar Maiden och dom har äckel Bruce, HUVVA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Åh helvete vad enkelt, Metallica vinner överlägset. Jag hatar Maiden och dom har äckel Bruce, HUVVA. Bruce Dick-in-son! lågt..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Bruce Dick-in-son! lågt..? Ha...haha.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Iron Maiden! Men jag säger inte att Metallica är dåliga. (lyssnar faktiskt på dom nu: kill 'em all) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts