GEAS Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Nu har jag fastnat på detta sabla uppdag. När jag väl lyckats ta mig in innanför stängslen blir jag nerskjuten så fort jag kommit in genom den första dörren, som leder till trappan osv. Går jag åt fel håll? Kan man göra det på något enklare sätt?... helst utan fusk dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Hämta jetpacken, och flyg in till taket. Skjut folk som står där. Spring sen upp brevid helikoptern. Där ska du skjuta ner en helikopter, med en machinegun. Sen ska du ta helikoptern och göra en kul sak. GL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Tack för snabbt svar! Öhm... var finns jetpacken?... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Den finns på flygplatsen vid sparstället.(din egen flygplats). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Hehe, tack för dina snabba svar! Det första efter tre minuter och dt andra efter två! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 JAg kommer några timmar sent med svaret va... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Hmm... jag har letat överallt vid flygplatsen nu, exakt var är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Hmm... jag har letat överallt vid flygplatsen nu, exakt var är den? Har du letat överallt så skulle du ha hittat den. Precis där man går in för att spara. Vid det lilla garaget. Jättelätt att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vid verdant meadows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Måste man gjort nå¨got särskilt uppdrag för att den ska komma dit, för jag kan verkligen inte hitta den. Har kollat vid garaget där den enligt många kartor ska finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Efter "Green Goo" ska den vara där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Nej efter black project. (för mig iallafall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Nej efter black project. (för mig iallafall) Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vid verdant meadows. Det hjälper säkert väldigt mycket. Om någon letar efter en nål i en höstack, säger du då vilket land den är i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Killen kanske inte har klarat Black Project haha Har ni tänkt på de ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts