Esperanto Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Med vilket CD märke bränner man bäst med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Alla är väl lika bra... men jag använder skivor från stora företag som Fuji... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag gillar Verbatim och Memorex mest. Jag vet inte varför jag gillar dom mest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag gillar Verbatim och Memorex mest. Jag vet inte varför jag gillar dom mest! Dom smakar plastigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Dom smakar plastigt! Hett tips: om du ska göra flera kopior, ödla inte tid med att kopiera en för sig, utan stoppa typ 3 skivor åt gången i CD brännaren och vips! så har du 3 kopior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag kör nästan bara på "noname" skivor, dom är billigast, och jag har aldrig haft nåt problem med dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Alla är väl lika bra... men jag använder skivor från stora företag som Fuji... Nej alla är inte lika bra. Det beror på vilken brännare man har, kolla upp vilken du har och se om du hittar några rekomendationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Hett tips: om du ska göra flera kopior, ödla inte tid med att kopiera en för sig, utan stoppa typ 3 skivor åt gången i CD brännaren och vips! så har du 3 kopior Kan man det?! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Kan man det?! Japp, du får 3 st exakt lika osläsliga skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Hur vet man om man har en - skiva eller en + skiva? Eller är jag helt ute och svävar runt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Hur vet man om man har en - skiva eller en + skiva? Eller är jag helt ute och svävar runt? Det gäller bara för DVD-skivor och står i så fall på fodralet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts