Nasso Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 När låses den upp? vilket uppdrag triggar det? kan man köpa flygskolan direkt när man låst upp tredje staden eller när låses flygskolan upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Blabla..blablabla...blablabla... Hoppas du fick hjälp. Nåt uppdrag med Caesar låser du upp LV. Du måste köpa en flygplats för att få köra flygskolan, det får du av en kille du nog känner igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Uppdraget som "triggar" det heter typ yay yay kabom eller nåt sånt. Sen kan du spela i öknen och Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Är det långt in i 2a stadens uppdrag? jag har gjort 2 uppdrag hos woosie eller vad han nu heter långt kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Har man gjort klart alla uppdrag (exklusive Zero's) så har man klarat den staden. Följdaktligen klarar man andra staden när andra stadens uppdrag är klara (58 uppdrag tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Är det långt in i 2a stadens uppdrag? jag har gjort 2 uppdrag hos woosie eller vad han nu heter långt kvar? Hmm Jao ca 15 uppdrag till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Heter inte uppdraget monster elle e de ja som cyklar på små rosa o blå moln nu igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Heter inte uppdraget monster elle e de ja som cyklar på små rosa o blå moln nu igen... Monster heter det första uppdraget man får när man kommer till öknen. Redigerad 3 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Uppdraget som "triggar" det heter typ yay yay kabom eller nåt sånt. Sen kan du spela i öknen och Las Venturas. Känner bara ett stort behov att vara petig... Det heter Yay-Ka-Boom-Boom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T_Montana Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vad jag minns så kör man motorcykel och Ceasar ska klättra upp på en lastbil eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag har precis klarat av det där ya-kaboom uppdraget 3e staden låstes upp men jag kan inte köpa flygskolan, behöver jag spela mkt till för att låsa upp den? har spelat 2 dagar konstant nästan för att komma dit.. sa jag lägga ner det nu eller är det snart jag får komma till flygskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag har precis klarat av det där ya-kaboom uppdraget 3e staden låstes upp men jag kan inte köpa flygskolan, behöver jag spela mkt till för att låsa upp den? har spelat 2 dagar konstant nästan för att komma dit.. sa jag lägga ner det nu eller är det snart jag får komma till flygskolan? Du ska köpa det efter ett par uppdrag av Toreno. Det är inte långt kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag är på första uppdraget för han pimpen, hur långt har jag kvar innan las venturas blir upplåst ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag är på första uppdraget för han pimpen, hur långt har jag kvar innan las venturas blir upplåst ? Pimpens, Ett par till i ditt garage, Alla wuzi's... Kommer inte på om det var nåt mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Ok,tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts