Hultenius Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 FAAN! I gåt hände det igen 23 GB drogs ner från ViceCity.se! /me går ut på jakt efter syndare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Hittade bovarna... ett gäng nederländare på flabber.nl (där filmen GTA 4 Real fanns...) http://www.flabber.nl/archief/003374.php Dom hade länkat filmen med Swamp och Ormiss som, jag nu ska ta ner.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 uppdatera ViceCity.se någon gång för det står ju bara att man ska gå till gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 uppdatera ViceCity.se någon gång för det står ju bara att man ska gå till gtasajten Så du menar att det ska finnas två GTAsajten eller vad? Mycket bättre att bara länka dom vidare till den riktiga servern. Om jag inte får nått mail från serveradmins nu så är jag mycket nöjd med b-one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Ser inte bra ut, jag kan inte kontakta ViceCity.se längre Får hoppas att det bara är nått tillfälligt fel men när jag kollade igår var trafiken uppe i 80 GB och det är inte lite ska ni veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag kan inte heller komma in på ViceCity.se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 nej nej nej :'( f..a..n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Va fan e Vicecity.se för nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 När jag ska gå in på vicecity.se kommer detta upp: Forbidden You don't have permission to access / on this server. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.27 Server at www.vicecity.se Port 80 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 som sagt, jag är nog avstängd konstigt att jag inte har fått någon information än. ska maila dom nästan vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Hultenius: Jag orkade inte läsa igenom hela tråden, men i början så såg det ut som om du behövde ett nytt och billigt webbhotell... Ta och kolla in det här: http://www.clichehosting.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Fyllde i deras (Cliche) formulär för beställning två gånger men hände det något? Nää, ingenting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts