Speeder Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 hultan kanske kan höra med någon av sina " vänner " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 jo, jag ska försöka med det men tyvärr är det inte så många som går in på reklamen ändå så det ger nästan ingen verkan jag klickar på brl nästan varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Kan du inte ordna en sida där man kan donera pengar till GTAsajten, det finns säkert många som vill hjälpa till att hålla GTAsajten vid liv. Hultan! Registrera dig på PayPal så kan forumiter donera pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 jag har inga pengar jöö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Kan du inte ordna en sida där man kan donera pengar till GTAsajten, det finns säkert många som vill hjälpa till att hålla GTAsajten vid liv. När jag fyller 18 ska jag fixa så man kan donera via bankgiro men det är ett halvår kvar... Jag har dock en del kompisar som fyller innan... fast jag tror inte de orkar krångla med bankgiro bara för GTAsajten... men jag ska iaf försöka Speeder: Ingen av dom har klarat GTA3 än, även om de är ganska intresserade av Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Kan man inte så här fixa så man kan donera via SMS....jag har typ 500 på mitt abonemang och skulle gärna donera lite!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Kan man inte så här fixa så man kan donera via SMS....jag har typ 500 på mitt abonemang och skulle gärna donera lite!!! Det vorre riktigt smart men jag tror inte det blir så billigt... telia tar säkert ut en startavgift på minst 10 000 eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Det vorre riktigt smart men jag tror inte det blir så billigt... telia tar säkert ut en startavgift på minst 10 000 eller nått Jaha....jag tänkte det är väl en privat person som driver dekrim(Har inte sett nån sponsor grej iaf)och han har ju SMS tjänster där man kan betala från 10-30 kr för olika grejer(Komma ut ur fängelset tex).... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jaha....jag tänkte det är väl en privat person som driver dekrim(Har inte sett nån sponsor grej iaf)och han har ju SMS tjänster där man kan betala från 10-30 kr för olika grejer(Komma ut ur fängelset tex).... Mycket intressant, jag ska kolla upp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Mycket intressant, jag ska kolla upp det Och dessutom är det väl betydligt fler som vill skänka från mobilen än att lämna in en inbetalningslapp....det skulle jag aldrig få för mina föräldrar iaf....men mobilen bryr dom sig inte om!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Det här gick verkligen snabbt! "... Efter kontakt med Andreas som driver och utvecklar dekrim.tk har vi hört att du är intresserade av våra betalningslösningar via sms (det är alltså vi som har skräddarsytt tjänsterna på bl a dekrim.tk) Vi kan erbjuda dig sms-underhållning, i form av ringsignaler, loggor, bilder, sms-tävlingar m.m, men även skräddarsy lösningar likt dekrim-systemet, med micropayments och dylikt. Vi kan börja med att du skriver ner en liten presentation om gtasajten.com och berättar lite om dina ideer & vad du tänkt att erbjuda, så utgår vi därifrån. Jag är säker på att vi ska komma överens och lyckas skapa ett mervärde för dina besökare samt ytterligare en intäktskälla för dig och din site. Jag ser fram emot att höra av dig! ..." Väldig tillmötagåendes! Tur att man har lov en dag till så jag hinner svara, det här ser verkligen bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Det här gick verkligen snabbt! Väldig tillmötagåendes! Tur att man har lov en dag till så jag hinner svara, det här ser verkligen bra ut Wow...va bra!...Glöm inte bort att tacka mig bara!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Wow...va bra!...Glöm inte bort att tacka mig bara!!! Tack Tack Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Ett gtasajten webbspel vore coolt....undrar hur svårt det är att fixa ett webbspel....??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Tack Tack Tack Hehe...Varsego ....hur tänker du utforma presentationen då???.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Det går men det tar för det första väldigt lång tid att göra och trafiken lär öka rejält. Det sista kan man dock fixa genom att lägga webspelet på GTAsajten-Storage.com.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Det går men det tar för det första väldigt lång tid att göra och trafiken lär öka rejält. Det sista kan man dock fixa genom att lägga webspelet på GTAsajten-Storage.com.... Det skulle vara kul att ha ett sånt faktiskt....nårra medlemmar kan ju hjälpa till och utforma spelet å så(Jag har några ider)....och jo trafiken lär ju öka...och det kunde ju va ett sånt där det kostar 10-30 spänn att va mä(Via SMS då!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Ett webbspel hmm................. Nåt liknande multiplayer kanske. Kanske liknande runescape om någon har spelat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 eller du kanske inte har det. kolla här då runescape Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Måste erkänna att jag aldrig spelat det!...Men får testa det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts