Visual_Kei Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Haha... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Tror jag inte en sekund på. Källa? Det stod i en av Sonys pressreleaser. Ska se om jag kan hitta den, och länka. Där stod det även att man kommer kunna spara mycket plats eftersom upplösningen på alla texturer inte behöver vara lika hög som för PS2-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chs Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Specs på PSP säger att den är kraftigare. borde man inte ta med i beräkningarna en mindre storlek på PSP skärmen. enligt min erfarenhet av filmer på handdatorer (tungsten T3) så räcker en lägre bitrate för att få samma "synlig kvalite" på filmen man kollar på jämfört med en dator. tror man kan komprimera texturer mer på en bärbar maskin. hur som helst kommer nästan garanterat ett GTA:PSP vara i 3D. PSP är en maskin för 3D spel inte 2D. Sony skulle aldrig kunna konkurera mot Nintendo DS annars. 2D uppskattas säkert av många "nostalgiker" men d vore inte speciellt smart att lansera en sån konsol/spel idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Specs på PSP säger att den är kraftigare. borde man inte ta med i beräkningarna en mindre storlek på PSP skärmen. enligt min erfarenhet av filmer på handdatorer (tungsten T3) så räcker en lägre bitrate för att få samma "synlig kvalite" på filmen man kollar på jämfört med en dator. tror man kan komprimera texturer mer på en bärbar maskin. Helt ärligt tvekar jag till detta. Grafiken är redan tillräckligt dåligt enligt många. Som sagt, om allting skulle ha varsin färg och inga röster skulle vara med, då så, visst, men som det är nu, även med mer redigt komprimerade texturer kommer det inte få plats. Vi pratar att skära bort 3/4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Helt ärligt tvekar jag till detta. Grafiken är redan tillräckligt dåligt enligt många. Som sagt, om allting skulle ha varsin färg och inga röster skulle vara med, då så, visst, men som det är nu, även med mer redigt komprimerade texturer kommer det inte få plats. Vi pratar att skära bort 3/4. Kanske inte ett så stort spel som SA, men iallafall VC. Den som lever får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Det pratas också om batteritid på 3h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Man skulle inte bli förvånad om antingen en ny produkt eller en remak av gta kom till psp. Lineupen av spel för lansering är lite svag (undantag för MGS och Gt4) den som lever får se. Något MGS kommer dock inte till PSP? MGS = Metal Gear Solid Men MGA kommer istället .. MGA = Metal Gear Acid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Japp japp Fast om det e lite olika uppdrag så ? ajja... men men mmmmmmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Hittade en bild på Psp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Hittade en bild på Psp. Det där är en gammal bild, det där visades upp först, men det var bara hur den kunde se ut. Kolla bilderna här i istället. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=3142 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Jag ska iaf inte köpa psp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Det där är en gammal bild, det där visades upp först, men det var bara hur den kunde se ut. Kolla bilderna här i istället. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=3142 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ Karlsson Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Här kan ni läsa en recension om psp:en http://www.prylguiden.se/?d=29&a=164 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts