CJ Karlsson Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag undrar om det är många som tycker att sa ska komma till psp? det tycker iallafall jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Man skulle inte bli förvånad om antingen en ny produkt eller en remak av gta kom till psp. Lineupen av spel för lansering är lite svag (undantag för MGS och Gt4) den som lever får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 PSP skulle aldrig klara San Andreas. PS2 klarar ju knappt San Andreas. Därimot ett GTA:SA light skulle vara fint. Är övertygad om att något sådant kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Nja, kanske inte SA, för de kommer nog inte bli lika bra på PSP som på Ps2, även fast dom lär ha samma grafikmotor(eller var de nåt annat??) Jag ser hellre ett nytt GTA, exulsivt till PSP istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Nej jag tror inte heller att psp klara san andreas. dock kanske gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Titta vad jag hittade på superplay.se: "The PSP will be getting two more titles that guarantee it will give the DS a fight for its market share. The games aren't even remotely related, but each has a large fanbase. Sam Houser, VP of Rockstar, has confirmed that a new Grand Theft Auto is currently in development for the PSP. The developer of the game is the same studios responsible for Max Payne on GBA. Also, Level 5 has confirmed that Dark Cloud 3 is also in development for the PSP. No other details have been revealed so far. There isn't a great deal of information on either of these and also no statements that these will not appear on consoles as well. It's certainly possible some kind of connectivity could be involved between PSP and PS2." gamesarefun.com detta garanterar alltså gta till psp!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 VAD E PSP ? ps3 eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) VAD E PSP ? ps3 eller Sony's nyaste och ända portabla konsol - PlayStation Portable. Fet som bara den. För övrigt får jag refferera till bibeln för mera information. edit: xPisc: Jag kör med speedhack Redigerad 3 januari, 2005 av Beaver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) VAD E PSP ? ps3 eller PlayStation Portable Umanare till Nintendos GameBoy! ahh, häxxa som kom före Redigerad 3 januari, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Titta vad jag hittade på superplay.se: "The PSP will be getting two more titles that guarantee it will give the DS a fight for its market share. The games aren't even remotely related, but each has a large fanbase. Sam Houser, VP of Rockstar, has confirmed that a new Grand Theft Auto is currently in development for the PSP. The developer of the game is the same studios responsible for Max Payne on GBA. Also, Level 5 has confirmed that Dark Cloud 3 is also in development for the PSP. No other details have been revealed so far. There isn't a great deal of information on either of these and also no statements that these will not appear on consoles as well. It's certainly possible some kind of connectivity could be involved between PSP and PS2." gamesarefun.com detta garanterar alltså gta till psp!!! Här är länken till sidan därifrån den infon kommer. http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=4109 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Kan nån vissa bild på PlayStation Portable . jag hittar en bild som liknar en 3tre mobil motorala widescreen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Kan nån vissa bild på PlayStation Portable . jag hittar en bild som liknar en 3tre mobil motorala widescreen Här finns det en bild. http://www.webhallen.com/prod.php?id=29357 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 O nejj säg inte att gta4 kommer komma till psp kolla vad liten skärm den har skulle vara grymt om man kunde koppla en sladd till tv:n och spela ? PLUS+ måste man lägga batterier eller måste man ladda som på en mobil ? :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) O nejj säg inte att gta4 kommer komma till psp kolla vad liten skärm den har skulle vara grymt om man kunde koppla en sladd till tv:n och spela ? PLUS+ måste man lägga batterier eller måste man ladda som på en mobil ? :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Alltså... ta det lite lungt. Det är Sonys svar på ett(en?) GameBoy. Batteriet i det är återuppladdningsbart, om jag minns rätt. Skärmen är enorm. Jämför den med vilken annan handheld som helst. Den är skitstor. Widescreen dessutom. Förstår inte vad du klagar på. edit: såhär står det på Webhallen Power: Built-in jlithium-ion battery,l AC adaptor Access Control: jRegion Code, iParental Control ...vilket, rätta mig om jag har fel, betyder att det laddas på samma sätt som en digitalkamera (sätt batteriet i en liten modul och koppla ge den ström). Redigerad 3 januari, 2005 av Beaver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 O nejj säg inte att gta4 kommer komma till psp kolla vad liten skärm den har skulle vara grymt om man kunde koppla en sladd till tv:n och spela ? O nejj säg inte att gta4 kommer komma till psp kolla vad liten skärm den har skulle vara grymt om man kunde koppla en sladd till tv:n och spela ? ( Vem har sagt att det är GTA4? Det är ett nytt GTA, men det behöver ju inte vara GTA4. Och den där skärmen är ju stor, tänk på att du inte kommer ha den lika långt bort som en tv. Kolla på lite andra bilder på den, på den där bilden ser det lite smått ut. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=3142 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Skärmen är på typ 5-7tum.. Redigerad 3 januari, 2005 av DaVa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Skärmen är på typ 5-7tum.. 4.5 tum (11.4 cm) i diameter är skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Det kanske kommer ett GTA Dubbel Pak till PSP:an, det borde den ju klara snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Det kanske kommer ett GTA Dubbel Pak till PSP:an, det borde den ju klara snyggt! Eller ett trippel pack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Men ffs PSP är bättre än PS2... Hallåååå... vakna =P plus att man kan kolla på film i den den ät utrustad med MPEG-4 och man ska även kunna lyssna på musik i den, filmer, musik och spelen kommer ligga på ett nytt cdformat som är typ som mini discar, och kommer dessutom vara något billigare! Tack för mig =P Redigerad 3 januari, 2005 av Visual_Kei Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts