Tidsam Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Goddag! Jag har tänkt sätta ihop en Mafia film och använder mig utav massa små inspelade klipp! Det jag skulle vilja ha är ett bra program för att sätta ihop filmen och lägga till musik, slowmotion effekter mm. Jag har Movie Maker på datorn men det är riktigt dåligt! Programmet ska vara samma uppbyggnad som Movie Maker, lika lätt att förstå mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Goddag! Movie Maker 2! Den har allt du frågar om... sök på http://www.download.com/ Om du högerklickar på klippet ska det finnas en "spalt" som heter Effekter... EDIT: den har också för-och-eftertexter... och mycket mer en 1:an Redigerad 3 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Okej, tack för det! Jag har den skitiga som följer med när man installerar Win XP! Där kan jag inte ens välja hur stor filmen skall bli när den sparas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Adobe Premier Pro för den mer advancerade filmredigeraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Movie Maker 4EVER!!! Samma sak med Paint, Paint och movie maker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Nä! Photoshop och Pinnacle Studio 9! Borta/Funny Redigerad 3 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Sony Vegas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ja Vegas ska du ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Pinnacle är det perfekta valet för profisionella nybörjare inom media-branschen. Min kompis gör egna filmer, han är både kameraman och redigerare, och han använder Pinnacle. Han har testat Vegas och lite annat men Pinnacle är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Vegas 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Vegas och Adobe Premier använder jag. Fast typ Premier 6 eller något och vegas något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Adobe Premiere 6.5, Adobe After Effects Pro 6.5 och AlamDV2, det rätta så att säga. För fan! Fimpa Movie Maker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts