Frostic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag kan inget om modding, men här finns det ju många som kan, så jag tänkte komma med en ide och höra om det skulle gå. Alltså, när GTA:SA kommer till PC, skulle det gå att "länka" ihop det med GTA3 och Vice City? Alltså så att man fixar lite landsbyggd, hav eller nåt emmelan städerna, sen så att man kan ta sig till alla städer. Skulle det vara möjligt på nåt sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 De skulle säkert gå på nå sätt men inte fan skulle de va lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
z4ke Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Fan vad jag längtar te GTA:SA TILL DATA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Jag ska köpa det till xbox p.g.a. låg dator prestanda :'( EDIT : fixade det nu... Redigerad 3 januari, 2005 av Zlafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jo det skulle nog gå, men den moden skulle väga ganska kraftigt Off-Topic: Det heter Dator inte Data.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jo det skulle nog gå, men den moden skulle väga ganska kraftigt Off-Topic: Det heter Dator inte Data.. Haha, säkert, men det hade varit kul om någon skulle kunna fixa det. Hade det inte gått att göra så att man måste installera GTA3, VC först, sen så fixar man en mod som fungerar för alla tre spelen som går att det "kopplar" ihop dem, som sagt, jag kan inget om det här. Så skratta ni om jag bara snackar massa skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ne det e typ omöjligt men det skulle gå att ta vissa filer från gta (alla som man har ändrat på) och sedan ta in vc kartan till SA:s grafikmotor eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Det skulle ju vara grymt om man kunde modda in 3 an, så att det passade med ett specielt uppdrag. (säger inte mer p.g.a. spoiler) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ne det e typ omöjligt men det skulle gå att ta vissa filer från gta (alla som man har ändrat på) och sedan ta in vc kartan till SA:s grafikmotor eller nått sånt Skulle det gå då att få in Liberty City och Vice City så att man kan åka dit när man vill? Borde det inte vara ganska lätt att få över det eftersom husen m.m. redan är färdig gjorda? Kan ni inte förklara lite hur det här med modding fungerar för mig? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Varför inte göra en modd som gör att man kan flyga till de andra städerna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Varför inte göra en modd som gör att man kan flyga till de andra städerna ? Varför inte ta och göra en själv om det är så lätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Varför inte ta och göra en själv om det är så lätt? Om alla som är bra på att modda här på forumet hjälptes åt, skulle det gå då? Hade varit grymt kul, och jag hade gärna hjälpt till för att lära mig modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Om alla som är bra på att modda här på forumet hjälptes åt, skulle det gå då? Hade varit grymt kul, och jag hade gärna hjälpt till för att lära mig modda. Nej det skulle nog inte gå Det finns/fanns en mod (kmr inte ihåg adressen) som dom hadde satt ihop VC med LC det var en lång bro imellan (om jag minns rätt) Redigerad 4 januari, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Nej det skulle nog inte gå Det finns/fanns en mod (kmr inte ihåg adressen) som dom hadde satt ihop VC med LC det var en lång bro imellan (om jag minns rätt) Försök och minnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag hadde lite rätt men det var GTA world... där har dom stoppat in allt från gta:vc till gta3 banan http://mods.moddb.com/1975/ men dom har inte stoppat in VC kartan så det blir som gta3 på 70 talet:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag hadde lite rätt men det var GTA world... där har dom stoppat in allt från gta:vc till gta3 banan http://mods.moddb.com/1975/ men dom har inte stoppat in VC kartan så det blir som gta3 på 70 talet:P Okej, fast var det inte några här som skulle modda om SA till GTA:Sweden eller nåt sånt? Borde det inte vara lättare att modda in färdiga kartor än att göra helt nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Jag kan inget om modding, men här finns det ju många som kan, så jag tänkte komma med en ide och höra om det skulle gå. Alltså, när GTA:SA kommer till PC, skulle det gå att "länka" ihop det med GTA3 och Vice City? Alltså så att man fixar lite landsbyggd, hav eller nåt emmelan städerna, sen så att man kan ta sig till alla städer. Skulle det vara möjligt på nåt sätt? Skulle vara fett Jag har tänkt på att nån gång i framtiden att kanske R* släpper ett typ GTA:USA eller liknade där det är som hela USA och alla tidigare städer(Libert City, Vice City, LS, SF, LV) ska vara med + städer som liknar andra stora städer tex Chicago, Detroit, Philadelphia, Boston, Seattle, Houston, St Louise, New Orleans, Washington DC m.m. Det skulle vart kul, men det förblir nog en tanke Edit: Jag fattar att denna topic inte hör hemma i modding-forumet, men efter som han sa en liknade grej kom jag att tänka på det. Så ni behöver ej påpeka. Redigerad 4 januari, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det skulle säkert kunna gå. Men man skulle nog behöva mycket fritid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det skulle säkert kunna gå. Men man skulle nog behöva mycket fritid. Mycket fritid och bra dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Såg den här tråden, så ni som är näms i den tråden kan väl göra ett gemensamt projekt när ni är klara med de ni håller på med nu? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=22134 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts