gtanissen Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Måste man köpa Zeros datoraffär för 30 000 $ för att kunna göra uppdragen, eller ska man gå dit vid en speciell tidpunkt, för det finns inte någon "röd ruta" som man kan ställa sig i, som vid andra uppdrag...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob90 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag tror man måste köpa den men är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Hmm konstigt.. du hade köpt den va??. för om du har gjort det så ska det vara ett rödpunkt där. men har du inte köpt den så gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Det ger egentligen inte att köpa för uppdragen e ju assvåra!!! har inte ens klarat första... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 För att svara på frågan, ja, man måste köpa för att kunna göra uppdrag. personligen tyckte jag inte dom var så svåra... klarade alla på c:a 2 försök... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 personligen tyckte jag inte dom var så svåra... klarade alla på c:a 2 försök... VA!!!!!! hur klara du första då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Sikta framför planen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PimpActionShotgun Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 De uppdraget är cp! kommer aldrig klara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Nej det är inte svårt. sikta bara framför planen och fokusera på dom närmaste genom att titta på kartan var dom finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Sitter fast på andra uppdraget så jäkla svårt, jag ger upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Du ska bara skjuta några skitar till döds.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Man måste in klara Zero's uppdrag för att komma vidare i storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts