Stevex Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag gör nu en topic om det underbara spelet Elastomania , som är ett motorcykel spel i 2D de går ut på att ta äpplen sen köra in i blomman , finns att ladda ner en demoversion HÄR .ni kan gärna ladd upp egna banor och demos om dom inte är för stora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Det är bra om du säger vad vi ska göra här också? Ska vi sitta och spy galla? EDIT: Jag såg "ni kan gärna ladd upp egna banor och demos om dom inte är för stora" men alla har inte demos och banor att ladda upp.. Redigerad 3 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Det är bra om du säger vad vi ska göra här också? Ska vi sitta och spy galla? EDIT: Jag såg "ni kan gärna ladd upp egna banor och demos om dom inte är för stora" men alla har inte demos och banor att ladda upp.. Jag vet att alla inte ha banor att ladda upp men några kanske.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Allså fins det något tristare spel än Elastomania ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jopp cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jopp cs Så rätt, så rätt. Inte Source dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Så rätt, så rätt. Inte Source dock.. Weener , har du Elastomania? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Demot ja, det är askul Edit, en repley jag spelade in. Hade tur där som fan coolaste.rec Redigerad 3 januari, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag har hela på en diskett någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Jag har hela på en diskett någonstans Ja har hela nerladdat gratis säger inte var EDIT : ett demo som ja gjorde nyss med en miss i slutet annars bra volt.rec Redigerad 3 januari, 2005 av Zlafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Gah, Elastomania är trist. spelade det konstant förut och gjorde banor som bara den. sen fixa jag nån patch så man kunde trimma mc'n, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Det tyckte jag var riktigt skitkul förut. Tankade ne jävla massar moddar och banor, gjorde även egna, nu har jag nog tröttnat på det... lite iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Det tyckte jag var riktigt skitkul förut. Tankade ne jävla massar moddar och banor, gjorde även egna, nu har jag nog tröttnat på det... lite iaf Tycker det är skitkul nu ( har du sett replayen , jag har tränat en del på den banan ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Tycker det är skitkul nu ( har du sett replayen , jag har tränat en del på den banan ) Nej, jag har inte fullversionen för tillfället, så jag kunde inte se den, tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Jag ska göra lite mer replays nu dom kommer om en timme EDIT : postat 23:38 , dom är nu klara Elastmania_Replays.zip Redigerad 3 januari, 2005 av Zlafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Måste Ojhoj.rec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Min tuffa bana Lägg den i C:\Program\ElastoManiaRegistered\Lev Och för att sedan spela den så går du in där man väljer banor och väljer "External File". Där ska banan nu finnas. Edit: Felstavning Twister.lev Redigerad 6 januari, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hade det förut, var mycket bättre då än jag är nu... Det var det ända jag gjorde för men nu har jag tappat mina zkillz :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vi satt och lirade det och liero i skolan genom hela mellanstadiet.. Det var tider det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Tänkte ta och lägga in min Yamaha DT50MX i spelet. Än så länge har jag bara lagt in själva mopeden samt gjort en ny hjälm. Här är ett screen. Kan ladda upp den när den är färdig om nån vill ha den? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/Yamaha_DT.PNG Passar även på att ladda upp en bana jag gjort, när jag ändå håller på...snoppen.lev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts