Gizmo04 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ja det är inte lätt när man valt att köpa ett nytt spel. Spelen kostar ju väldigt mycket idag och man vill ju inte köpa något man inte kan ha glädje av. Listan visar spel som inte tillhör samma kategori, och beroende på vad man gillar för spel så har jag säkerligen glömt många. Men enligt frågan Vilket spel skall jag köpa först? Röstar ni och vill ni sedan rang ordna dem så blir det sedan lite lättare att välja. Ni som sedan har stor passion för något av dessa spel kan även om ork finns lämna en kort beskrivning av spelet och varför man skall köpa just det. Ja ja, detta är min första omröstning, så skäll inte på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Köp cal of duty med exp och spela på Veteran så har du ett spel som räcker ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Half-life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Hitamn eller Far Cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Varför skulle du köpa CS: CZ? Om du köper HL2 får du med Counter-Strike: Source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Half-Life 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Tycker du ska köpa, Hitman:contracts . Köp inte Call Of Duty bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 H-Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Vote: The first alternativ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Varför skulle du köpa CS: CZ? Om du köper HL2 får du med Counter-Strike: Source. Köper man Half-Life 2 Silver så får man även CS:CZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Call of Duty skojjigt på internet, fast då skall du helst köpa expansionpaketet också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Halflife2 äger! Med grafiken och cs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag hade antagligen köpt Call of Duty eller Half-Life 2, men alla spelen är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Men sån masshysteri på HL. Min röst går till Far Cry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vet ni ens om hans dator klarar av Half-Life 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 CS:CZ äger sönder CS: S men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag har ingen aning, för jag har inte någon större koll på något av dom spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Call of Duty lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Tycker Half Life 2 iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Men sån masshysteri på HL. Min röst går till Far Cry. Snarare cs-hysteri... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts