DaVa Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag har bara en bil kvar att exportera var finns remington?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleBalik Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Sorry om jag lånar din tråd, men hur gör man för att importera/exportera bilar? Måste man klara nåt visst uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Den finns vid Unity station i Los Santos.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag hade samma problem jag hade letat i typ två dar inte "gta dagar" utan riktiga dagar! men till slut hittade jag den på ett lowrider möte, jag bara gick fram till killen som hade den och drog ur honom, satte en kula i hans huvud och burnade iväg.... alltså leta efte r lowrider möte eller kolla här:http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/grand_theft_auto_sa_vehicle_ie.txt kolla på car locations: crl1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag hade samma problem jag hade letat i typ två dar inte "gta dagar" utan riktiga dagar! men till slut hittade jag den på ett lowrider möte, jag bara gick fram till killen som hade den och drog ur honom, satte en kula i hans huvud och burnade iväg.... alltså leta efte r lowrider möte eller kolla här:http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/grand_theft_auto_sa_vehicle_ie.txt kolla på car locations: crl1 Kan man det? Har försökt, men alla bilarna var låsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Reminton finns där man gör lowride uppdraget.. Med anda ord i slummen mitt i LS Redigerad 3 januari, 2005 av djpick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ja theatre , jag tog i fel ordning sikta på killen i bilen och skjut honom då ramlar han ur och dörren är då öppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Tack för alla svar! kallebalik; när man har köpt bilaffären i san fierro och klarat uppdragen man får där kan man kan man importera/exportera bilar. Men först måste man ha klarat bilskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts