Blaque Skrivet 29 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2002 Är det någon som redan har klarat spelet (PC) eller vilken bana är ni på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2002 Jag är bara på första banan än (började med updrag i går). hur gör man på det där updraget där man ska följa efter taxin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2002 Jag klarade det igår , men det var ju ett kort spel, mycket kortare än vad jag trodde Nu är mitt mål att flyga runt alla tre öarna med flygplanet, "the dodo". Men det är svårt, har bara lyckats flyga över från flygplatsen till staunton island och det är egentligen pinsamt kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2002 GTA3_PLAYER: Håll dig bara på ett långt avstånd från taxin så ordnar det sig, kolla på mätaren hela tiden så han inte upptäcker dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2002 ok... jag försökte hålla riktigt långt avstånd men då tappade jag bort honom!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 29 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2002 Är fortfarande kvar i Portland. Håller på med uppdraget när man ska samla in porrtidningar åt El Burro. Riktigt tajt med tiden där... Har inte tid att spela så mycket, har ett ex-jobb som måste bli klart. :but: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2002 Hur får man kontakt med El Burro egentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 Vad är det för bilar som dom vill ha i hamnen ? Jag har åkt dit med en jä*la massa bilar med dom vill inta ha någon av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 Hur får man kontakt med El Burro egentligen??Jag har för mig att man fick ett meddelande till personsökaren om att El Burro ville ha tag i en. Sen ringer han till telefonautomaterna i Harwood, precis bakom safehouset. Vad är det för bilar som dom vill ha i hamnen ? I hamnen vill de ha värdetransportbilar. En sån man snor i ett uppdrag efter att man krachat den så mycket att föraren flyr. Har dock bara stött på en till efter det, de verkar vara rätt ovanliga. Fråga: Läste nånstans att man kunde knulla horor för att öka på sin hälsa. Har lyckats plocka upp horor, men det enda som händer är att pengarna försvinner i en jämn takt... Vad göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 Fråga: Läste nånstans att man kunde knulla horor för att öka på sin hälsa. Har lyckats plocka upp horor, men det enda som händer är att pengarna försvinner i en jämn takt... Vad göra? kör till något lungt ställe typ stranden... där fungerade det för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 31 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 jag e på sista Ön typ 5-8 uppdrag kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Death Garbage Skrivet 4 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2002 kör till något lungt ställe typ stranden... där fungerade det för mig! Och Sen när hela akten är klar kör du över horan och tar tebax pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 5 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2002 Jag har minst 81%. Det var iaf vad jag hade senast. Men jag har inte varvat det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 5 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2002 Vad är det för bilar som dom vill ha i hamnen ? Jag har åkt dit med en jä*la massa bilar med dom vill inta ha någon av dom Dem vill ha alla statliga fordon vid kranen, typ Polis, ambulance, pansarvagn och vid garaget vill dem ha större bilar, typ bobcat, pony, mr whoopee. Det står på en lapp jämte garaget vilka bilar som dem vill ha, men det gör det inte vid kranen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts