Jump to content

Skins

z4ke
 Share

Recommended Posts

Man bara ritar snygga skins helt enkelt ... :lol: ....

Onödig Topic... :lol:

Men bra du säger typ, "man ritar bara snygga skins helt enkelt" ska du säga nåt sånt så får du ju tänka lite längre va?

killen är ny på forumet, han fattar ju inte ett piss när du skriver, rita snygga skins. hur ska han kunna veta vilket program han ska använda?

visste du det när du blev medlem här? NEJ precis. varför tror du han blev medlem? JO för att LÄRA sig göra snygga skins, istället blir han påhoppad av dig direkt! SNÄLLT!

o du, snacka inte om att det är en onödig topic, för det är det INTE. han undra bara. okej?` du har säkert också gjort många onödiga topicar! Tack

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att göra bäst skin använder man Paintshop PRO eller Photoshop

eller något annat bra bildredigerings program som e bättre än PAINT

eftersom det kan vara svårt att skugga i paint... :P

...man kan också kopiera in delar från andra skin

men då få man nog bara använda den privat (w00t)

Redigerad av Copstar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur ska han kunna veta vilket program han ska använda?

visste du det när du blev medlem här? NEJ precis.

Ja, jag visste det när jag blev medlem här...

det mesta jag kan om modding kunde jag redan innan jag vart medlem här...

och nog kanske det va onödigt dumt sätt att svara på (ber så hemskt mkt om ursäkt z4ke !).

men jag va lite irriterad då, hade ont i huvet o va sur o blablabla...

och du z4ke, om du vill kan jag ge dig lite tips om vad man ska göra för att rita snygga skins ! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag visste det när jag blev medlem här...

det mesta jag kan om modding kunde jag redan innan jag vart medlem här...

och nog kanske det va onödigt dumt sätt att svara på (ber så hemskt mkt om ursäkt z4ke !).

men jag va lite irriterad då, hade ont i huvet o va sur o blablabla...

och du z4ke, om du vill kan jag ge dig lite tips om vad man ska göra för att rita snygga skins ! (w00t)

Det lät bättre du! =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FÖRLÅT att jag skriver här!!! Jag vet att det inte har med detta att göra men jag vet inte vem jag ska fråga så snälla hjälp mig! Jag vill lira Counter Strike Source online men när jag ska joina till en server kommer det bara upp en ruta dät det står nåt. ( Se bild ) Ska jag uppgradera eller vad. Jag har något men fattar INTE hur man ska göra.

Snälla hjälp mig! FÖRLÅT igen för att jag skriver här!!! ( Startar iallafall ingen ny topic

>_<

(:!!!:)

post-11-1104868198_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FÖRLÅT att jag skriver här!!! Jag vet att det inte har med detta att göra men jag vet inte vem jag ska fråga så snälla hjälp mig! Jag vill lira Counter Strike Source online men när jag ska joina till en server kommer det bara upp en ruta dät det står nåt. ( Se bild ) Ska jag uppgradera eller vad. Jag har något men fattar INTE hur man ska göra.

Snälla hjälp mig! FÖRLÅT igen för att jag skriver här!!! ( Startar iallafall ingen ny topic

>_<

(:!!!:)

Ser ut som du måste uppdatera. Men jag vet inte, kan inget om Counter strike.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eriy Bra att du går inn på en gta sida och skriver i forumet!!dum fan

FÅRLÅT så jä**a mycket då!!!!!!!!!! Men jag vet ju inte vart jag ska skriva annars!

Om du själv vill få något att funka och inte vet vart du ska vända dig va f*n gör du själv. Jag frågar bara hur jag ska få igång spelet! Är det något att bli så sat*ans sur över eller? (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FÅRLÅT så jä**a mycket då!!!!!!!!!! Men jag vet ju inte vart jag ska skriva annars!

Om du själv vill få något att funka och inte vet vart du ska vända dig va f*n gör du själv. Jag frågar bara hur jag ska få igång spelet! Är det något att bli så sat*ans sur över eller? :wacko:

Efter alla andra felpostningar som äger rum på forumet... ja.. de e de.. så lär dig posta rätt istälet.. föresten så ser dedär fönstret ut som att du kör piratversion.. fy fy..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter alla andra felpostningar som äger rum på forumet... ja.. de e de.. så lär dig posta rätt istälet.. föresten så ser dedär fönstret ut som att du kör piratversion.. fy fy..

Piratverision... NE! Tro det om du vill men det är det inte. Jag har lånat spelet av en kompis. Men som sagt... tro vad du vill. Sorry att man postat fel! Skit samma nu. Glömm det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor